Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

Ustalmy zdrowe zasady :)

Moderator: Moderatorzy

Czemu tu zajrzałeś (powody mogą być różne, ale wybierz najbardziej pasujący)?

Jestem nauczycielem i chcę sobie poradzić z problemem z dzieckiem z ADHD
7
17%
Jestem nauczycielem i chcę pomóc kolegom po fachu
0
Brak głosów
Jestem nauczycielem i chcę się wyżalić
0
Brak głosów
Jestem rodzicem i chcę pomóc nauczycielom radzić sobie z dzieckiem z ADHD
22
54%
Jestem rodzicem i chciałem się wyżalić ale już wiem, że tu nie mogę ;)
1
2%
Chcę pomóc nauczycielom radzić sobie z dzieckiem z ADHD
3
7%
Z czystej ciekawości
8
20%

Liczba głosów : 41

Dosia

Awatar użytkownika

Rodzic i nauczyciel

Dzieci: Marcin 21 lat ADHD, Piotr 29 lat

Post 20-06-2007 11:26

Ustalmy zdrowe zasady :)

Ten dział został stworzony dla nauczycieli na forum, na które przeważnie zaglądają rodzice. Chodzi tutaj o to, aby rodzice mogli wnieść konstruktywny wkład w rozmowy nauczycieli lub aby rodzice pomogli nauczycielom rozwiązać jakąś trudną sytuację.

Aby było to możliwe, musimy sobie uświadomić, że nauczyciele tutaj zaglądający chcą pomóc naszym dzieciom i starają się dowiedzieć, jak to zrobić.

Jeśli więc musisz pożalić się na swojego nauczyciela, to gdziekolwiek indziej - w dziale "Dla nauczycieli" jest to zakazane. Obowiązują tutaj posty pozytywne - jak coś zrobić lub zmienić, bez "wycieczek" do tego, jak źle Twoim zdaniem jest teraz.

Często w nauczaniu dzieci z ADHD narasta tyle wzajemnych żali, że stajemy się wrogami, powstaje mur rodzic-nauczyciel.

Chciałabym, abyśmy na tym forum a konkretnie w tym dziale postarali się nauczyć ten mur pokonywać. Uważam że jest tutaj szansa na normalny dialog rodzic-nauczyciel, a może on napradę wiele ciekawego i dobrego wnieść.

PS
Czuję, że znów się rozgadałam za bardzo :( . Jak ktoś ma pomysł, aby tą myśl ująć bardziej precyzyjnie, to proszę o uwagi, zmienimy :)