Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

nagląca prośba

Moderator: Moderatorzy

madzia

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Post 07-11-2006 08:01

nagląca prośba

Dzień ddobry, nazywam się Magdalena Fijałkowska jestem studentką IIIroku psychologi i przeprowadzam krótkie badanie, w tej włąśnie sprawie zwracan się z prośbą do rodziców dzieci z ADHD. Ankieta jest bardzo krótka i przyjenma w wypełnianiu jak już powiedziała mi jedna z mam Pani Cyntia. jednocześnie chce zapewnić że to nie jest tak że pewnego dnie na zajęciech ni stęd nie zowąd wprzyszło mi do głowy aby napisać prace o ADHD o nie to była przemyslana decyzja ponieważ strasznie ten temat mnie interesuje i już zresztą kiedyś pracowałam z dziecmi z ADHA. ankieta zostanie zamieszczona też w formie takiej jak ta wiadomość jeżeli jest taka możliwość? niestety na wszystko mam strasznie mało czsu ponieważ wszystko musi być zapięte na ostatni gózik najpóźniej do SOBOTY!!!!. oczywiście ne zapomne o umieszczeniu moich wyników, najpóźniej byłyby w piątek. prosze o jak najszybsze pozytywne reakcje. POZDRAWIAM GORĄCO. M.F =)

Halina

Awatar użytkownika

Licencjonowana ADHD-owa Czarownica

Dzieci: Piotrek 24 CZR z cechami ADHD i Krzyś 15 gimnazjalista ZA z cechami ADHD

Ja: ADHD zdiagnozowane przez lekarzy moich dzieci

Post 07-11-2006 09:04

Madziu, jak nie masz czasu, to pokaż się też na innych wątkach, ale ankietę możesz przesłac postaram się wypełnić.
Ja tak, inni pewnie dopiero jak wykażesz się dobrą wolą współpracy.
Ostatnio zmieniony 07-11-2006 09:49 przez Halina, łącznie zmieniany 1 raz
Sama ADHD, synowie ZA z cechami ADHD, a mąż podejrzany o ADD
Obrazek
Obrazek
tel. 799223703

Beata

Awatar użytkownika

Terapeuta

Post 07-11-2006 09:46

Chetnie wypelnie ankiete, ale chyba nie na forum?
Poprosze na e-maila.
Ostatnio zmieniony 07-11-2006 09:50 przez Beata, łącznie zmieniany 1 raz

madzia

Post 07-11-2006 09:59