Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

Poszukuję rodziców dzieci z ADHD do badań do pracy mgr...

Moderator: Moderatorzy

ollka

Post 06-05-2006 15:09

Poszukuję rodziców dzieci z ADHD do badań do pracy mgr...

witam, jestem studentką V roku resocjalizacji. piszę pracę magisterską na temat "funkcjonowania rodzin z dziećmi z ADHD". w ostatniej chwili okazło się, że rodzice, brak którzy wcześniej deklarowli chęć wzięcia udziału w moich badaniach zrezygnowali z braku czasu. czy ktoś z Państwa chciałby mi pomóc.brakuje mi tylko 3 wywidów. badania polegaja na udzieleniu odpowiedzi na 25 pytań dotyczących wpływu ADHD na rodzinę, sposobów radzenia sobie z objawami itd. pyatnia wysylałabym mailem lub chętnie spotkałabym się na gg lub skypie. chetnyvh proszę o kontakt na maila. pozdrawiam ola

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Post 06-05-2006 15:36

A zasady łaskawa Pani czytała?
Czy pojawia się kolejna delikwentka, dla której umiejętność czytania jest obca? [smilie=real mad.gif]

ollka

Post 06-05-2006 19:38

witam ponownie,
rzeczywiście zasad nie czytałam. musze przyznać, że dość po omacku poruszam się po Waszej stronie, gdyż nie wyświetlają mi się wszystkie elementy strony. nie będę się juz więcej tłumaczyć i zabieram się do nadrabiania zaległosci.
tak jak juz pisalam jestem studentką V roku resocjalizacji, piszę pracę magisterską na temat "Funkcjonowanie rodzin z dzieckiem z ADHD". do pisania pracy zachecił mnie mj promotor a przede wszystkim wolontariat w ramach, którego pracuję z dzieckiem z ADHD (spotykam się w domu, pomagam w odrabianiu lekcji, utrzymuje stały kontakt ze szkołą, rozmawiam z nauczycielami, podrzucam informacje na temat ADHD, rozwiewam wątpliwości, jestem w kontakcie z pedagogiem szkolnym). Dwukrotnie uczestniczyłam w warsztatach dotyczących ADHD: "Dziecko z ADHD a ruch", "Praca z dzieckiem z ADHD, z zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi. Praca z dzieckiem agresywnym."