Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

SUKCESY, RADOŚCI, POWODY DO DUMY i te malutkie i te duuże

Moderator: Moderatorzy

Żona Dreptaka

Wsparcie

Posty: 6424


Rejestracja:
14-03-2005 21:39

Post 24-11-2013 00:41

Wow! Super :OK:

marlena

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 20


Rejestracja:
19-02-2013 22:53

Post 24-11-2013 21:22

Mamo Maciusia GRATULACJE :D

Anchen

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 1392


Rejestracja:
11-02-2011 17:50

Dzieci: Jaś, 12 lat, ZA i Staś, 10 lat, NT

Post 28-02-2014 12:23

No nie wierzę, nikt się niczym nie chwali od listopada? Coś cicho ostatnio.

Nasze potworki wróciły z obozu narciarskiego - oba żywe i radosne (wychowawcy też żywi i radośni). Nikt nic sobie - ani innym - nie złamał. Nie mogę się nadziwić :)

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 13290


Rejestracja:
20-02-2005 21:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 28-02-2014 22:15

Dzieciątka są niezwykle solidnie skonstruowane :) :OK: :OK: :OK:

jonaska

Awatar użytkownika

Wsparcie rozkwitające

Posty: 807


Rejestracja:
04-02-2009 11:48

Lokalizacja: Warszawa

Dzieci: Karol - V klasa

Post 01-03-2014 18:36

To ja pochwalę moje dzieci...kłócą się już zdecydowanie mniej. Po wyjeździe na ferie wróciłam bez doła...a to pierwszy raz ;)

MamaExpresika

Wsparcie

Posty: 1050


Rejestracja:
16-02-2012 19:29

Dzieci: Expresik 7 lat i 3 mc - prawdopodobnie ADHD (zdania uczonych są podzielone)

Ja: PPP sądzi, że mam ADHD ;)

Post 02-03-2014 13:58

Psycholożka do mnie (po prawie dwugodzinnym testowaniu): ma Pani fanatyczne dziecko. Naprawdę jestem pod dużym wrażeniem.
Ja: przecież Pani mówiłam :mrgreen:
W każdym z nas tkwi talent ważne by go dostrzec i w niego uwierzyć...

Anchen

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 1392


Rejestracja:
11-02-2011 17:50

Dzieci: Jaś, 12 lat, ZA i Staś, 10 lat, NT

Post 02-03-2014 15:58

Gratulacje, dziewczyny! A my dzisiaj na spacerze widzieliśmy przebiśniegi i kwitnące ciemierniki - pomyślałam, że zapowiada się piękna wiosna.

tama

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 191


Rejestracja:
19-01-2008 18:23

Lokalizacja: Kraków

Post 02-03-2014 21:18

Anchen pisze:No nie wierzę, nikt się niczym nie chwali od listopada? Coś cicho ostatnio.


No dobra pochwalę się. Syn dostał sie do centralki czyli 3 etapu olimpiady biologicznej.Więc ma juz 100% z matury rozszerzonej. Z chemii niestety zabrakło kilku punktów.
No i polubił WF. Mam wrażenie, że to jego najbardziej ulubiony przedmiot. A opisywałam tu problemy z WF w 3 gim, a wcześniej też były spore.
syn już studiuje rocznik 95; dysgrafia, dyslekcja stwierdzone, ADHD niestwierdzono, ale ma wszelkie objawy

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 13290


Rejestracja:
20-02-2005 21:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 03-03-2014 06:35

Zdolna bestia!

Anchen

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 1392


Rejestracja:
11-02-2011 17:50

Dzieci: Jaś, 12 lat, ZA i Staś, 10 lat, NT

Post 10-04-2014 07:43

Nie jestem pewna, czy to powód do pochwały, czy normalność po prostu: Jaś (lat 9) wrócił wczoraj sam ze szkoły (metrem), sam podgrzał sobie obiad, odrobił lekcje, wziął pieniądze, które mu zostawiłam i sam poszedł na hip-hop. Wracając z teatru, zderzyłam się na klatce z wracającym z zajęć bardzo zadowolonym z siebie i świata dzieckiem.

Jestem wyrodną matką, ale to niesamowita ulga, że nie muszę już wszędzie go holować i być uwiązana w chałupie.

anka-niko

Awatar użytkownika

Wsparcie i Łowca Talentów

Posty: 8543


Rejestracja:
27-04-2008 16:50

Lokalizacja: warszawa, Żoliborz

Dzieci: młody dorosły z ADHD (wbrew pozorom)

Ja: takie sobie coś ;)

Post 10-04-2014 07:58

Anchen, to jest WIELKI powód do dumy :OK: A skoro Ty jesteś z niego dumna, to jemu pochwały się należą :OK:
Obrazek
mama super syna - KĄT-owicza z ADHD, dysgrafią... i pasją

Jerzy Liebiert
Uczyniwszy na wieki wybór// w każdej chwili wybierać muszę... Jeździec

Uczę się ciebie człowieku.//Powoli się uczę, powoli.//Od tego uczenia trudnego//Raduje się serce i boli. *** (Uczę się ciebie, człowieku...)

Beata

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 5000


Rejestracja:
08-06-2006 07:21

Lokalizacja: Warszawa

Post 10-04-2014 08:35

A ja jestem pewna, że to sukces. Twój i jego. ;)

Zatem ogromne gratulacje. :OK:

irena

Awatar użytkownika

Żelazna baba/super rodzic

Posty: 3423


Rejestracja:
07-10-2005 21:20

Lokalizacja: Szczecin

Dzieci: syn 27 lata, syn 26 lat-ADHD, córka 23 lata- ZA, córka 22lata

Ja: Tylko zakręcona, mąż ZA

Post 21-04-2014 18:26

Anchen toż to wielkie powody do dumy i chwały. :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

irena

Awatar użytkownika

Żelazna baba/super rodzic

Posty: 3423


Rejestracja:
07-10-2005 21:20

Lokalizacja: Szczecin

Dzieci: syn 27 lata, syn 26 lat-ADHD, córka 23 lata- ZA, córka 22lata

Ja: Tylko zakręcona, mąż ZA

Post 28-04-2014 12:35

To i ja chwale Justynę.
Niedawno miała próbny egzamin zawodowy, z składania komputerów, naprawy systemów. Poszedł śpiewająco na 100 możliwych punktów, zdobyła 85.
Egzamin szedł po grudzie, najpierw dostała komputer z uszkodzeniem nie do na prawy. Jak udowodniła uszkodzenie, kazano jej się przenieść na drugi, oczywiście czasu nie przedłużając. Młoda jak zaczeła pracę inni byli na finiszu, najważniejsze dała radę i to w jaki sposób.
Co ciekawe wszystkie dziewczyny ( jest ich całe dwie sztuki), miały przewałki z komputerami. Śmiały się, że faceci chcieli je przetestować.

Anchen

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 1392


Rejestracja:
11-02-2011 17:50

Dzieci: Jaś, 12 lat, ZA i Staś, 10 lat, NT

Post 28-04-2014 13:58

Ależ się cieszę! Wyściskaj ją - i za umiejętności, i za zimną krew :jestes_wielki:

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 13290


Rejestracja:
20-02-2005 21:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 28-04-2014 14:06

Zdolna bestia!
Zawsze tak mówiłem!

Ryba 15

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 129


Rejestracja:
07-04-2014 15:59

Dzieci: Ania 8 lat ZA

Post 09-05-2014 08:25

Też się pochwalę . Moja córka nie zdała matury :) ,ani puki co żadnego egzaminu ;) , ale wczoraj zgłosiła siła się na ochotnika do tańczenia krakowiaka z kolegą na przedstawieniu , które ma być na dzień matki . Tańczyła bardzo ochoczo. Mam nadzieję że wytrwa do przedstawienia ,

tama

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 191


Rejestracja:
19-01-2008 18:23

Lokalizacja: Kraków

Post 10-05-2014 21:48

Od czegoś trzeba zacząć. A do matury droga jeszcze daleka. Ale chwalenie i docenianie robi ochotę na wiecej. :)
syn już studiuje rocznik 95; dysgrafia, dyslekcja stwierdzone, ADHD niestwierdzono, ale ma wszelkie objawy

mama Maciusia

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 134


Rejestracja:
12-09-2009 17:02

Lokalizacja: Mazury

Dzieci: Maciej 13 lat ,autyzm ,zespół tourette'a,padaczka

Post 20-05-2014 15:56

U nas krok milowy do przodu :)))(funkcjonowanie w społeczeństwie) własnie dowiedziałam sie 2 dni temu ze młody jedzie na wojewodzki, miedzyszkolny konkurs tanca:))) :opada:, od przedszkola, zawsze był wycofany,udział w jakichkolwiek, konkursach, pokazach zawsze były niepowodzeniem, a teraz dowiaduje sie że był 2 x na próbie i to mu wystarczyło, żeby załapac kroki, dzieci tańcza od 2 lat, tym razem tancza kazaczoka :mrgreen:
No i druga rzecz, będzie w parze z dziewczynką, do niedawna dziewczyna to wróg ;)
w ogóle przez ten rok zrobił duzo postepów nie tylko rozwojowych ale i w nauce, przeniesienie go do "naszej " szkoły to była najlepsza decyzja, szczególnie dla młodego:))
,,Prawdziwi przyjaciele to ci, którzy są przy tobie, gdy dobrze ci się wiedzie. Dopingujący cię, cieszący się z twoich zwycięstw.
Fałszywi przyjaciele to ci, którzy pojawiają się tylko w trudnych chwilach, ze smutną miną, niby solidarni podczas gdy tak naprawdę twoje cierpienie jest pociechą w ich nędznym życiu".
— Paulo Coelho

mama Maciusia

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 134


Rejestracja:
12-09-2009 17:02

Lokalizacja: Mazury

Dzieci: Maciej 13 lat ,autyzm ,zespół tourette'a,padaczka

Post 21-05-2014 18:31

no i młody przyjechał z 2 miejscem i statuetką:))))))))))) :OK: :D :D :D :D :D :D

az popłakałam sie z emocji..
,,Prawdziwi przyjaciele to ci, którzy są przy tobie, gdy dobrze ci się wiedzie. Dopingujący cię, cieszący się z twoich zwycięstw.
Fałszywi przyjaciele to ci, którzy pojawiają się tylko w trudnych chwilach, ze smutną miną, niby solidarni podczas gdy tak naprawdę twoje cierpienie jest pociechą w ich nędznym życiu".
— Paulo Coelho

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 13290


Rejestracja:
20-02-2005 21:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 21-05-2014 18:58

:OK: :OK: :OK:

Beata

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 5000


Rejestracja:
08-06-2006 07:21

Lokalizacja: Warszawa

Post 21-05-2014 19:36

Płaczu z radości wszystkim życzmy.

Wielkie gratulacje. :OK:

ullak

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 12


Rejestracja:
12-06-2014 08:21

Lokalizacja: Wielkopolska

Dzieci: Laura 10 lat ADHD, Luiza 20lat prawdopodobnie ADD

Post 15-06-2014 16:57

Super wątek! Gratuluję wszystkim rodzicom pociech i pociechom sukcesów!

Pomyślałam, że i ja się pochwalę, bo dumna jestem:) Laura kończy teraz trzecią klasę i piątki z polskiego mieć nie będzie głównie z powodu błędów ort. i pomyłek wynikających z nieuwagi. Jednak lektury czytała najszybciej w klasie, ze zrozumieniem (wiem, bo uwielbia analizować i zadaje setki pytań). W maju już poza lekturowo przeczytała dwie części o rudowłosej Crom, a teraz wzięła się za Harrego Pottera. Natomiast pod wpływem Emilki, którą dla odmiany ja czytam młodej, napisała wiersz. Nie wiem, czy tak można tu na forum, ale trudno mi się powstrzymać, więc go tu wstawiam:

„Kryształowe jezioro”
Nad kryształowym jeziorem złotowłosa dziewczyna siedzi i płacze,
a może to nimfa…? Nieważne!
Ważniejsze, że to jezioro nocą wygląda jak czarna perła,
rankiem jak kryształ otulony ciepłymi promieniami słońca,
a wieczorem… trudno to opisać!
Skaczą po nim małe nieporadne promyki, śmieją się, kłócą i bawią.
Maleńkie rybki pod falami układają się do snu na muszelkach,
drzewa tańczą w rytm szumu jeziora,
stokrotki zamykają swe kolorowe kwiaty,
a jeziorko kryształowe, cichnie…

Nie zmieniłam ani słowa, poprawiłam tylko błędy.

ps. dziękuję Beacie za poprawienie cytowania w moim poprzednim poście - czułam, że jest coś nie tak, tylko nie wiedziałam jak zrobić żeby było dobrze:)

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 13290


Rejestracja:
20-02-2005 21:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 15-06-2014 22:02

wielki szacunek!
Bystre dziecię Ci rośnie!

Agagrafka

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 17


Rejestracja:
04-04-2011 10:37

Dzieci: Mateusz - 12 lat - ZA; Emilka - 11 lat - chyba NT (wątpliwości są...)

Post 17-06-2014 07:34

Mój Mateusz skończy 4 klasę ze średnią 5.0 :D
Jeszcze we wrześniu w ogóle by mnie to nie zdziwiło - mój Aspi ma genialną pamięć, do tego umysł typowo matematyczny. Jednak w ciągu roku szkolnego łatwo nie było - łącznie ze "strajkiem" - "nie będę robił zadań, bo pani nie sprawdza", "nie będę się uczył, bo pan nie pyta" - taka aspergerowa logika.
Teraz jestem naprawdę dumna, bo potrafił dostosować swój racjonalizm do rzeczywistości i osiągnął to, co zamierzał (już we wrześniu planował świadectwo z paskiem ;) )

ullak

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 12


Rejestracja:
12-06-2014 08:21

Lokalizacja: Wielkopolska

Dzieci: Laura 10 lat ADHD, Luiza 20lat prawdopodobnie ADD

Post 17-06-2014 12:07

Dreptaku - dziękuję za pochwałę, powiedziałam młodej - była wniebowzięta:)

Agagrafko gratulacje dla Mateusza i Ciebie:) Ależ jest ambitny!

Haskire

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 179


Rejestracja:
04-08-2012 12:06

Dzieci: Syn 11 lat ADHD

Post 21-06-2014 20:54

A moje dziecię wróciło z zielonej szkoły całe i zdrowe i bez jednego zadrapania (nie licząc blizn na kolanach, które rozbił jeszcze przed wyjazdem). To chyba też sukces nie? :lol: :lol: :lol:

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 13290


Rejestracja:
20-02-2005 21:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 21-06-2014 21:29

Niesamowite!
A zielona szkoła jeszcze jest zielona?

Agagrafka

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 17


Rejestracja:
04-04-2011 10:37

Dzieci: Mateusz - 12 lat - ZA; Emilka - 11 lat - chyba NT (wątpliwości są...)

Post 23-06-2014 12:35

W temacie zielonej szkoły i wycieczek...
Na wycieczce Pieniny-Zakopane Mateusz trochę sobie głowę pokiereszował - to powodem do dumy nie jest, wiem.
Spadł z mini-skarpy w ogrodzie pensjonatu, w którym nocowali. Wyszedł na podwórko z kolegami bez zgody wychowawców - to też nie jest powodem do dumy, chociaż... poszedł z kolegami - znaczy, że potrzeba bycia w grupie staje się silniejsza niż jego dotąd ogromny przymus trzymania się zasad i regulaminów - to mnie w sumie cieszy ;)
Trochę strachu napędził wychowawcom i mnie też (telefonicznie). Skończyło się szyciem głowy w szpitalu.
Ale to, że dał radę to przetrwać to już sukces jest - (podobno) nie wrzeszczał w niebogłosy, nie zapierał się rękami w drzwiach, nie uciekał lekarzowi i wychowawczyni, nie wpadł w histerię na widok igły do znieczulenia - a tak zwykle wygląda wizyta w laboratorium, wszelkie szczepienia, badania. Bał się okrutnie - to wiem na pewno. Pani mówiła, że cały czas mówił do siebie i się trząsł.
Ale mimo, że się bałam o niego, to jestem dumna - starał się zapanować nad swoim lękiem i nadwrażliwością. Dorasta moje dziecię :)

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 13290


Rejestracja:
20-02-2005 21:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 23-06-2014 13:13

Blizny zdobią faceta!
Nie ma się czego wstydzić. :OK: :OK:

Dosia

Awatar użytkownika

Rodzic i nauczyciel

Posty: 11855


Rejestracja:
11-05-2006 02:24

Dzieci: Marcin 21 lat ADHD, Piotr 29 lat

Post 24-06-2014 17:18

Dostałam od swojego młodszego syna poniższy filmik z komentarzem "Dziękuje, Kocham Cię." i popłakałam się z rozczulenia, że moje duże dziecko to samo znalazło i doceniło. :OK:



... i na dzień matki w tym roku dostałam laurkę (pierwszy raz w życiu) ...
Moi synowie są już dorośli, obaj po maturze i usamodzielnieni. :OK:

Przekonałam się, że ani ADHD ani ZA nie jest wyrokiem i staram się szerzyć wiedzę o tym, jak to robić, chociaż uważam, że największe, najpełniejsze i najbardziej wartościowe źródło tej wiedzy znajduje się właśnie tutaj, na tym forum.

dosia.eu - mój blog o wychowaniu, mój facebook.
Zapraszam do czytania, lajkowania, rozpowszechniania i dziękuję. :)

Ryba 15

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 129


Rejestracja:
07-04-2014 15:59

Dzieci: Ania 8 lat ZA

Post 10-07-2014 13:05

Pora na wakacyjne powody do dumy :) . Ania dzielnie wspinała się w górach (małe kryzysy się zdarzały ;) ) i wyszła na Sarnią Skałę to może tylko 1377 m.n.p.m. (syn zdobył Giewont) , ale pod koniec trzeba wspinać się po dość stromych skałach i przepaście na około , a ona w zeszłym roku bała się wejść na 2 szczebel drabiny . Terapia SI jednak robi swoje :)

Żona Dreptaka

Wsparcie

Posty: 6424


Rejestracja:
14-03-2005 21:39

Post 11-07-2014 10:21

Ania dzielnie wspinała się w górach i wyszła na Sarnią Skałę - aż 1377 m.n.p.m :!:
Brawo! Dzielna dziewczyna!

Takie wycieczki świetnie pokazują też, że koncentracja uwagi potrzebna jest nie tylko w szkole.

Ps. W tym kontekście porównanie sukcesu Ani z wyczynem starszego brata wydaje się cokolwiek niewłaściwe...

Ryba 15

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 129


Rejestracja:
07-04-2014 15:59

Dzieci: Ania 8 lat ZA

Post 11-07-2014 12:38

Dziękuję za poprawienie rzeczywiście aż 1377 m.n.p.m. :) i ten uroczy komentarz "co to za głupie góry bez kolejki linowej " ;)

Anchen

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 1392


Rejestracja:
11-02-2011 17:50

Dzieci: Jaś, 12 lat, ZA i Staś, 10 lat, NT

Post 19-09-2014 15:27

Koledzy Jasia pokłócili się, do kogo ma przyjść z wizytą w ten weekend (znaczy - wszyscy chcą, żeby przyszedł). Chwilo, trwaj!

Justynka

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 5718


Rejestracja:
03-12-2006 14:04

Lokalizacja: znad Bałtyku

Post 20-09-2014 08:47

Czuję jak ciepło na sercu ci się zrobiło. Gratuluję Wam obojgu. :OK: Czy młody zarejestrował ten doniosły fakt?

mama Maciusia

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 134


Rejestracja:
12-09-2009 17:02

Lokalizacja: Mazury

Dzieci: Maciej 13 lat ,autyzm ,zespół tourette'a,padaczka

Post 23-09-2014 14:52

Maciusia szkoła została wyremontowana generalnie z jakiegoś projektu PL-Litewskiego,w związku z tym była telewizja itp.wszyscy spiewali"Odę do Radości" młody "prowadził" całą szkołę,jako jedyny stał z przodu i trzymał mikrofon,szok poprostu jeszcze rok temu stałby gdzieś w kącie,nie biorąć udziału w wydarzeniu,niedługo na święto szkoły będzie tańczył w swoim zespole kazaczoka:)))))) :mrgreen: :mrgreen:

Okropnie jestem dumna z niego,jak duze zrobił postępy :)))))mimo iz jeszcze jest duzo do zrobienia,strasznie sie ciesze z każdych nowych umiejętnosci:)))

problem jest z tym ,ze tylko tak funkcjonuje w szkole,ale mam nadzieje ,ze niedługo przeniesie swoje nowe nabytki w inne obszary..
,,Prawdziwi przyjaciele to ci, którzy są przy tobie, gdy dobrze ci się wiedzie. Dopingujący cię, cieszący się z twoich zwycięstw.
Fałszywi przyjaciele to ci, którzy pojawiają się tylko w trudnych chwilach, ze smutną miną, niby solidarni podczas gdy tak naprawdę twoje cierpienie jest pociechą w ich nędznym życiu".
— Paulo Coelho

Justynka

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 5718


Rejestracja:
03-12-2006 14:04

Lokalizacja: znad Bałtyku

Post 24-09-2014 16:40

W sumie to krok milowy :-)
Gratuluję :-)

Danmamdar

Dama/Kawaler Srebrnego Orderu ADHD

Posty: 61


Rejestracja:
17-07-2014 11:28

Dzieci: Darek 13 lat, ADHD

Post 29-09-2014 21:25

A Darek zakończył dzisiaj egzaminy na kartę rowerową. Pomyślnie :D . ( pierwsze podejścia były przed wakacjami ). Chociaż nie wiem, czy się cieszyć ( nie puszczałam go rowerem samego mając pretekst - brak karty )... I pomyśleć, że pod koniec drugiej klasy jeszcze nie umiał jeździć na rowerze...

Justynka

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 5718


Rejestracja:
03-12-2006 14:04

Lokalizacja: znad Bałtyku

Post 29-09-2014 21:32

Zuch chłopak. :-)

Justynka

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 5718


Rejestracja:
03-12-2006 14:04

Lokalizacja: znad Bałtyku

Post 15-10-2014 22:06

Dzisiaj jestem po wieczornej lekturze o super samolotach. Ciekawie było. Gdzieś mi jeszcze majaczą szczegóły historyczne i techniczne tych super wynalazków.

I właśnie zdałam sobie sprawę, że synek mi dorasta.
A skąd taki wniosek?

Bo to on czytał mi, a nie ja jemu. :mrgreen:

Beata

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 5000


Rejestracja:
08-06-2006 07:21

Lokalizacja: Warszawa

Post 19-10-2014 22:51

Piękny moment. :)

Pamiętam, że też ogromnie się wzruszyłam, gdy moi chłopcy coś mi czytali. :OK:

Ryba 15

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 129


Rejestracja:
07-04-2014 15:59

Dzieci: Ania 8 lat ZA

Post 21-10-2014 11:21

Dzisiaj córka przybiegła do mnie trzymając małą książkę w ręce "mamo sama przeczytałam sama" :) . Niby czytać umie ale z własnej woli to jeszcze tego nie robiła . Przeczytała książeczkę swojej lalce :)

irena

Awatar użytkownika

Żelazna baba/super rodzic

Posty: 3423


Rejestracja:
07-10-2005 21:20

Lokalizacja: Szczecin

Dzieci: syn 27 lata, syn 26 lat-ADHD, córka 23 lata- ZA, córka 22lata

Ja: Tylko zakręcona, mąż ZA

Post 21-10-2014 11:58

Super, takie chwile są najpiękniejsze. :OK: :OK: :OK: :OK:

Anchen

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 1392


Rejestracja:
11-02-2011 17:50

Dzieci: Jaś, 12 lat, ZA i Staś, 10 lat, NT

Post 21-10-2014 12:59

Gratulacje! Otwiera się przed Wami zupełnie nowa kraina: czytanie z latarką pod kołdrą, letnie czytanie w hamaku, bezwstydne próby czytania podczas wspólnych posiłków, czytanie na trybunach na meczu Legii (to mój Jaś), czytanie pod ławką i czytanie w łazience.

Ryba 15

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 129


Rejestracja:
07-04-2014 15:59

Dzieci: Ania 8 lat ZA

Post 21-10-2014 13:55

Anchen :) czekam na te chwile , bo u syna się nie doczekałam .

irena

Awatar użytkownika

Żelazna baba/super rodzic

Posty: 3423


Rejestracja:
07-10-2005 21:20

Lokalizacja: Szczecin

Dzieci: syn 27 lata, syn 26 lat-ADHD, córka 23 lata- ZA, córka 22lata

Ja: Tylko zakręcona, mąż ZA

Post 21-10-2014 13:56

Aachen zapomniałaś jeszcze o komunikacji miejskiej :D

Żona Dreptaka

Wsparcie

Posty: 6424


Rejestracja:
14-03-2005 21:39

Post 25-10-2014 21:51

Oraz o czytaniu utworów zupełnie dla młodzieży niewłaściwych.

Ilenka

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 294


Rejestracja:
05-09-2008 09:52

Lokalizacja: Poznań

Dzieci: Syn, 14, ZA ; syn 12 lat, też inny.

Post 26-10-2014 12:39

I podbieraniu rodzicowi lektury... Gratulacje :D

Kacperkowe Ja

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 25


Rejestracja:
26-10-2014 08:24

Dzieci: Kacper 6 lat w trakcie diagnozy ZA

Ja: mówią , że normalna

Post 26-10-2014 13:39

Wspaniały temat , uwielbiam czytać , że czyjeś dziecko zrobiło coś co wzruszyło , wycisnęło łzy z oka .
Te chwile są najpiękniejsze :OK:

Ja jestem dumna z każdego mojego dziecka , najstarsza córka jest technikiem weterynarii , średnia jest w technikum fryzjerskim i śpiewa a z synka ostatnio byłam bardzo dumna jak po raz pierwszy ułożył sam puzzle
Załączniki
Puzzle2.jpg
Puzzle2.jpg (86.61 KiB) Przeglądany 1077 razy
Puzzle1.jpg
Puzzle1.jpg (187.3 KiB) Przeglądany 1077 razy
Puzzle.jpg
Puzzle.jpg (196.74 KiB) Przeglądany 1077 razy
Dziec­ko jest chodzącym cu­dem, je­dynym, wyjątko­wym i niezastąpionym.
PoprzedniaNastępna

Wróć do Nadzieja, czyli o naszych pociechach pozytywnie



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot]

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.