Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

Wyglad fizyczny

Moderator: Moderatorzy

swietelko

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 175


Rejestracja:
15-12-2005 03:08

Lokalizacja: Stolnica

Post 17-12-2005 23:23

Wyglad fizyczny

Tym razem pytanie z innej beczki. Moze cos sie rozrusza bo cisza mala zapanowala.

Czy uwazacie, ze wyglad fizyczny i atrakcyjnosc seksualna pomaga w relacjach ze spoleczenstwem adhd-owcowi?

Mam na mysli czy nie ulatwia to jednak jego kontaktow miedzyludzkich? Wiadomo nie od dzis, ze ludziom przystojnym i atrakcyjnym z gory przyporzadkowuje sie znacznie wiecej cech pozytywnych i sa jakby "uprzywilejowani" podczas pierwszego kontaktu.

Szczegolnie ma to znaczenie w przypadku kobiet raczej bo faceci sa wzrokowcami i mysla o jednym (o jednym i o seksie) - acz ja spotkalem sie wiele razy w zyciu z kobietami, ktore bardzo zwracaly uwage czy facet jest zadbany i pociagajacy. A w drugim dopiero sorcie czy ma odpowiednia pewnosc siebie, czy jest inteligentny etc. Mam wrazenie, ze ludziom ladnym zyje sie znacznie ladniej. Od urodzenia piekna kobieta jest rozpieszczana przez tatusia zeby potem przeskoczyc do faceta, ktory zrobi dla niej wszystko.

Co o tym sadzicie? Macie wrazenie, ze wyglad wam pomaga czy nie ma to znaczenia? Ja mam np. kolorowe oczy (jedno niebieskie, drugie brazowe) dzieki czemu bylem wielokrotnie zaczepiany nawet na ulicy - tak z czystej ciekawosci bo to "rzadkie". I szczerze powiem, ze wyglad fizyczny pomogl mi jesli nie rozpoczac kilka znajomosc to przynajmniej znacznie je ulatwil. I nie to, ze mam przerost ego czy sobie cos tam skladam w labiryncie mysli, ale rozmawialem z tymi osobami potem i same mi to powiedzialy (szczegolnie kiedy mieszkalem w USA bo tam sie zyje jednak rozwiezlej ;-). Pzdr.
Swietelko na scenie, swiatelko w tunelu. Swiatelko tez za horyzontem.

reuptake

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 313


Rejestracja:
16-10-2005 19:48

Post 17-12-2005 23:46

Re: Wyglad fizyczny

swietelko pisze:Czy uwazacie, ze wyglad fizyczny i atrakcyjnosc seksualna pomaga w relacjach ze spoleczenstwem adhd-owcowi?


a dlaczego ma nie pomagać, skoro pomaga pozostałym osobom?

te dyskusje zaczynają być coraz bardziej bez sensu. adhd to nie jest jakiś kompletnie odmienny gatunek człowieka, który różni się pod każdym względem. jak już wiele dyskusji tutaj dowiodło, różnice pomiędzy osobami z adhd są równie wielkie jak pomiędzy osobami bez adhd.

klodi12

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 261


Rejestracja:
16-10-2005 21:01

Lokalizacja: Kraków

Post 17-12-2005 23:53

reuptake, dobrze mówisz,

raczej zapytałabym , co nam sie podoba w innych, jaki typ człowieka jest w stanie nas zainteresować?
pozdrawiam wszystkich
zdiagnozowane ADHD

swietelko

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 175


Rejestracja:
15-12-2005 03:08

Lokalizacja: Stolnica

Post 18-12-2005 00:29

Co jest z sensem czy bez sensu to subiektywna sprawa. Mialem ochote wylac mysl to ja wylalem i uszanuj to (po to je to forum m.in.)

Jesli ktos ma adhd z zaburzeniami lekowymi albo wyjatkowo nadpobudliwy rodzaj to wyglad mu nie pomoze bo ilosc osob, ktora zwroci na niego uwage i bedzie chciala poznac bedzie wprostproporcjonalna do jego stresu, zamartwiania i dola zwiazanego z niemoznoscia bycia wyluzowanym i pewnym siebie.
Swietelko na scenie, swiatelko w tunelu. Swiatelko tez za horyzontem.

golombek

Wsparcie

Posty: 1953


Rejestracja:
19-09-2005 09:32

Post 18-12-2005 06:23

Co z tego, że ktoś jest atrakcyjny, jeśli ma niską samoocenę i nie wierząc w siebie, bojąc się odrzucenia, nie ufa ludziom i nie reaguje na okazane zainteresowanie :?:
Masz rację reuptake, jest cała gama charakterów i zachowań ADHD-deków i osób bez ADHD, często zbieżnych i przenikających się, więc trudno by było w tym przypadku znaleźć cechy przynależne tylko osobom z ADHD. Pierwsze zdanie tego postu dotyczy mnie, ale znam osobę nieatrakcyjną fizycznie (w moich oczach), która nie ma najmniejszych problemów z nawiązywaniem nowych znajomości, a w szczególności ze zdobywaniem kobiet. Tak więc macie dwa skrajne przypadki przy ADHD i tak samo z pewnością jest z całą resztą społeczeństwa. Myślę, że kluczowy wpływ na nasze gusty ma środowisko w którym się wyrastało. Wzorce postępowania przejmujemy przede wszystkim z domu i najbliższego otoczenia, po modyfikacji przez indywidualne cechy naszego charakteru.
Atrakcyjność jest pojęciem względnym. Niektórzy lubią patyczaki, inni kobiety o rubensowskich kształtach. Jedne kobiety wolą muskularnych, wypachnionych z wygoloną klatą i w markowych ciuchach facecików, inne owłosionych miśków z brzuszkiem w przydeptanych papuciach. O gustach się ponoć nie dyskutuje :wink:
Swietelko, możesz oczywiście pisać nowe wątki i podejmować nowe tematy. Jeśli kogoś temat nie interesuje, nie musi się wypowiadać.

babsy

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 341


Rejestracja:
14-03-2005 10:24

Lokalizacja: W-wa

Post 18-12-2005 16:33

No cóż, ja mam właśnie ten problem, o którym pisze Golombek. Ludzie uważają mnie za atrakcyjną i właściwie to się z nimi zgadzam (ciężko na tę atrakcyjność, zarówno fizyczną jak i PSYCHICZNĄ pracuję). Tylko że ta moja denna samoocena osłabia atut, jakim ta atrakcyjność jest. Nie wierzę w siebie i nie mam o sobie najlepszego zdania, a postawą ekstrawertyczną tylko to maskuję. W głębi duszy zwijam się w rulon jak ktoś mnie komplemetuje, bo moja niska samoocena daje wtedy o sobie znać. Ciągle uważam, że nie dość dobrze wyglądam i staram się osiągnąć stan idealny. Co i tak mi nie pomaga, bo zawsze jest się do czego przyczepić.
Ale oczywistym jest, że uroda pomaga. Szcególnie w pracy pełnej mężczyzn. Doświadczam tego teraz na własnej skórze. To niesprawiedliwe, ale brzydsi ludzie mają o wiele gorzej i jest to udowodnione badaniami naukowymi! Nie wybaczamy im tak łatwo, jak ładnym ludziom, nie pomagamy im tak chętnie i z góry mamy o nich gorsze zdanie. Taka już po prostu nasza natura.
Du bist nicht allein,nicht allein!Wir sind millionen und wir werden bei dir sein!

em jot

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Srebrnego Orderu ADHD

Posty: 91


Rejestracja:
23-09-2005 22:14

Lokalizacja: Warszawa

Post 18-12-2005 17:36

Istotą zagadnienia jest to, co nazywamy urodą. Dlaczego wogóle ludzie rozróżniają pięknych od brzydkich? Jasne jest, że ma to związek z rozmnażaniem. Wydaje mi się, że to ma bezpośrednie przełożenie na zdrowie: ładna/y = zdrowa/y, zatem i zdrowe potomstwo. A ponieważ każdy chce mieć zdrowe dzieci, to zadaje się raczej z ludźmi wyglądającymi na zdrowych (cirka abałt - ładnych)..
/nieczytelny/

swietelko

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 175


Rejestracja:
15-12-2005 03:08

Lokalizacja: Stolnica

Post 18-12-2005 18:01

Sorry, ze tak offtopic - ale o co chodzi z tymi orderami adhd przy nickach :| ?
Swietelko na scenie, swiatelko w tunelu. Swiatelko tez za horyzontem.

golombek

Wsparcie

Posty: 1953


Rejestracja:
19-09-2005 09:32

Post 18-12-2005 18:09

Ranga, symboliczna nagroda za ilość napisanych postów, poczytaj FAQ.
:arrow: http://portal.adhd.org.pl//phpbb/faq.php#12
Ostatnio zmieniony 18-12-2005 18:49 przez golombek, łącznie zmieniany 1 raz

golombek

Wsparcie

Posty: 1953


Rejestracja:
19-09-2005 09:32

Post 18-12-2005 18:12

em jot pisze:Wydaje mi się, że to ma bezpośrednie przełożenie na zdrowie: ładna/y = zdrowa/y, zatem i zdrowe potomstwo. A ponieważ każdy chce mieć zdrowe dzieci, to zadaje się raczej z ludźmi wyglądającymi na zdrowych (cirka abałt - ładnych)..

No i znowu atawizmy. Uroda akurat niewiele wspólnego ze zdrowiem nie ma, ma za to budowa ciała. Był kiedyś program w telewizji w którym przeprowadzono m.in. badanie atrakcyjności w trakcie cyklu miesiączkowego u kobiet. Okazało się, że w okresie owulacji, najatrakcyjniejszymi okazali się faceci z kwadratowymi szczękami, wskazującymi na siłę i twardy charakter i nie powiesz mi, że jest to ideał urody dla wszystkich kobiet. Mężczyzna dla zachowania gatunku podświadomie będzie szukał kobiety z szerokimi biodrami (by mogła urodzić dużo dzieci) i dużymi piersiami (by mogła je wykarmić). Żaden z osobników podświadomie nie szukałby partnera z widocznymi ułomnościami, czy też objawami choroby, bo stanowiłoby to zagrożenie dla zdrowia potomka, więc mniejsza szansa na zachowanie gatunku. Gdy się dobrze rozejrzysz, zorientujesz się, że cywilizacja coraz skuteczniej te atawizmy zabija, widać to chociażby podczas pokazów mody, gdzie lansuje się dziewczynki z zapałkami. Dużą rolę obecnie w wielu związkach odgrywa wnętrze, czyli cechy charakteru, a nie wygląd zewnętrzny, nie szukamy ideału piękna, lecz kogoś z kim, nie nudząc się, moglibyśmy dożyć starości. Dla wykarmienia rodziny nie siła jest teraz atutem, a wykształcenie. Nie mamy już naturalnej selekcji, medycyna stoi na wysokim poziomie, najsłabsze osobniki przekazują dalej swoje geny, cywilizacja się degraduje, mnożą się choroby, wirusy mutują.

Cyntia

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 676


Rejestracja:
04-10-2005 11:20

Lokalizacja: Łomianki

Post 18-12-2005 23:56

Ja niby też uważam, że uroda pomaga, ale....

Nie uważam żebym była szczególnie atrakcyjna, mam zbyt regularne rysy (takie nudne moim zdaniem), jestem niska, ale szczuła i o kobiecej figurze. Uważam za to, że jestem dobrze "zrobiona" tzn strój, makijaż, fryzura powodują, że wyglądam na osobę dość atrakcyjną (także w swoich oczach).

Cały problem ze mną polega na tym, że nie ma we mnie grama zalotności. Jestem albo wynisła i z dystansem, albo zachowuję się jak brat łata. Dlatego dopiero po latach dowiadywałam się, że ktoś tam był mną zainteresowany.

Teraz już niby zaparkowałam w zgodnym stadle, ale tej kokieterii bardzo mi brakuje i wiem, że już tego w sobie nie wyrobię (no po prostu za mało baby w babie i już)

Tak więc mnie mój wypracowany wygląd w niczym nie pomógł, nawet męża sama zaczepiłam na studiach, ot tak żeby się razem uczyć do sesji, a potem mi powiedział, że się we mnie cały czas bardzo podkochiwał.

No masakra :cry:
"Lubiłabym poranki, gdyby zaczynały się później"
Przepraszam za błędy ortograficzne - dysleksja w galopie
Mam ADHD, starszą córę z ADHD a mężusia oraz młodszą córę bez ADHD.

mrówa

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3400


Rejestracja:
17-10-2005 11:44

Post 19-12-2005 10:11

golombek pisze: najsłabsze osobniki przekazują dalej swoje geny, cywilizacja się degraduje, mnożą się choroby, wirusy mutują.


ja przepraszam gołombku, ale to zabrzmiało jak cytat z hitlera :-(

golombek

Wsparcie

Posty: 1953


Rejestracja:
19-09-2005 09:32

Post 19-12-2005 10:22

blackant pisze:ja przepraszam gołombku, ale to zabrzmiało jak cytat z hitlera :-(

Przepraszam, jeśli tak zabrzmiało, nie było to moim celem, to co napisałem, to czysta prawda, Nie zachęcam w żadnym wypadku do likwidacji chorych, zdegenerowanych osobników, chociażby dlatego, że pierwszy bym musiał stanąć w kolejce do rozwałki.

Kate

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 124


Rejestracja:
18-10-2005 13:47

Lokalizacja: Warszawa

Post 19-12-2005 12:18

Mysle sobie, ze wyglad zewnetrzny w znacznym stopniu ma wplyw na rozne rzeczy dziejace sie w naszym zyciu. Tak jak pisaliscie ulatwia kontakty, przysposabia znajomosci, łagodnie rozwiazuje konflikty.
Pozwala zajsc o wiele dalej niz osobie brzydszej, nie budzacej sympatii itp.
W przypadku ADHDowców szczególnie nie jest to bez znaczenia. Ludzie obdarzeni niską samoocena stykają się wtedy z pozytywnym odbiorem, z komplementami, z łatwiejszym przejściem przez problemy itp Są to bardzo ważne momenty, które dodają siły i powodują lepsze samopoczucie.
Ja tego wciaż doświadczam. Z jakiegos powodu budze sympatie i musze wprost powiedzieć, ze łatwiej mi sie z tym zyje. Gdyby nie to pewnie juz dawno strzeliłabym sobie w łeb.

k66

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 1833


Rejestracja:
20-01-2006 10:12

Lokalizacja: Landsberg

Post 20-01-2006 13:30

Kate pisze:Ja tego wciaż doświadczam. Z jakiegos powodu budze sympatie i musze wprost powiedzieć, ze łatwiej mi sie z tym zyje. Gdyby nie to pewnie juz dawno strzeliłabym sobie w łeb.


Musze przyznac ze od kiedy stwierdzilem ze jestem przystojny (sorki za nieskromnosc) jakos mi sie lzej duzo spraw zalatwia - zwlaszcza z kobietami oczywiscie :D Nikt nie mial takich przodow u Pani w dziekanacie jak ja ( w sumie to nie wiem czemu) a teraz pracuje z 19 kobietami i 0 innych facetow ;) luuuzy mam niesamowite a jak juz musze cos zrobic to kilka usmiechow, zagram slodkiego misia i lznow luzik moze to okrutne ze tak to wykorzystuje ale trzeba sobie jakos radzic :twisted:

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2037


Rejestracja:
15-06-2005 13:56

Lokalizacja: Kraków

Post 23-01-2006 14:34

No to bedziemy pamiętać ,żeby sobie zasłonic oczy jak Cie spotkamy>
Jutro to dziś,
tylko że jest jutro.

Gość

Post 26-01-2006 09:51

A fe ale z ciebie NARCYZEK.

k8

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 35


Rejestracja:
19-12-2005 23:44

Post 26-01-2006 10:56

Cyntia pisze:no po prostu za mało baby w babie i już


:)) no wlasnie...
i tu mi sie wydaje ze ma to zwiazek z adhd niestety.
(no bo jak mam sie zgrabnie poruszac jak koordynacji zero, albo
prowadzic zalotna rozmowe jak zaraz zmienie temat...)

na typowo meskim kierunku na ktorym studiuje, wszyscy koledzy traktuja mnie jak kolejnego kolege
poki sie nie zakocham to mi to nie przeszkasza (wrecz pomaga), ale moze przyjsc taki moment.. a raz przyszyta latke trudno oderwac...

pozatym, nie mam kompleksow na punkcie wygladu, ale wykonczenia mi brak ;)
mam fizjonomie 15-latki (czasem mi to ulatwia zycie tkz. zalatwianie spraw "na piekne oczy", ale czasem wrecz przeciwnie - do tej pory chodze z dowodem po fajki....)
w życiu ważne są tylko chwile

reuptake

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 313


Rejestracja:
16-10-2005 19:48

Post 26-01-2006 11:34

czy ktoś może zmienić temat? ;)

(nie, żeby mi przeszkadzał, ale co to jest "wygląd fizyczny"... jest jakiś "wygląd psychiczny"?)

hehe, mój perfekcjonizm ;)

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2037


Rejestracja:
15-06-2005 13:56

Lokalizacja: Kraków

Post 26-01-2006 14:28

He he he , jesli wygladasz ja kan awatarku , to sie nie dziwie ,że chcesz zmienić temat... [smilie=to funny.gif]
Jutro to dziś,
tylko że jest jutro.

ayla

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 406


Rejestracja:
29-11-2005 16:15

Lokalizacja: Poznań

Post 27-01-2006 10:28

Ech,ja tam nie mam żadnych kompleksów,nigdy nie miałam. :D
http://www.bociany.ec.pl/

Religia jest czymś głęboko infantylnym, porównywalnym z dziecięcą neurozą –Zygmunt Freud.

Gość

Post 01-03-2006 11:30

:lol:

Wiolka

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 246


Rejestracja:
24-05-2005 08:54

Lokalizacja: Stargard Szczec.

Post 02-03-2006 12:20

Hmm wygląd. Jak wiecie jest takie coś jak GG. I co jakiś czas ktoś tam się odezwie. U mnie przewaga oczywiście 'facetów'. I zawszepogaduszki kończą się na etapie <>jak wyglądasz?>. Ograniczyłam się do odpowiedzi <jak 20-tka> . No i wyobraźnia działa. Mam ubaw, bo okazuje się, że nieświadomie opisują dużo moich cech. Jednak nie zdradzam wyglądu. A w rzeczywistości to prawda jest taka, że jeśli masz niską samoocenę to i wygląd nie pomoże. Choć nie powiem, zagadam każdego kto wysyła odpowiednią chemię przyjazną dla mojej. I nie ważne jest wtedy czy ma podstawowe czy wyższe, czy młody czy starszy, poprostu jest fajną osobą.

Gość

Post 02-03-2006 14:48

Znalazłam na forum stwierdzenie"jestem niedopatrzona" - pasuje do mnie jak ulał. I jest super.
Niektórych ADHD owców po tym poznaję. :ithr: :ithr: :ithl:

deprim

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 533


Rejestracja:
30-04-2006 17:19

Post 04-05-2006 08:35

swietelko: doskonale Cię rozumię :) też mam ADHD z zaburzeniami lękowymi. Ze względu na "atrakcyjny" (na podstawie ocen płci pięknej) wkurza mnie to. Bo każdy chce pogadać a ja nie chce (nie mogę).

swietelko

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 175


Rejestracja:
15-12-2005 03:08

Lokalizacja: Stolnica

Post 04-05-2006 17:28

Nie mam zaburzen lekowych. Nigdy tak nie napisalem. Wyglad jednak troche podnosi samoocene i sprawia, ze przypisuja Ci wiecej cech pozytywnych na starcie. To wazne bo ADHDowiec sprawia bardzo niekorzystne pierwsze wrazenie najczesciej. To dusza, ktora potrzebuje pielegnacji i wnikniecia w jej glab/

Wiem jak male to ma znaczenie przy ocenie samca przez plec pieknaj i, ze wyglad + fizycznosc dziala raczej w druga strone. Niemniej jednak pomogl mi kilka razy o czym nie bede pisal bo zostane zle odebrany i nawet wyglad tu nie pomoze.
Swietelko na scenie, swiatelko w tunelu. Swiatelko tez za horyzontem.

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2037


Rejestracja:
15-06-2005 13:56

Lokalizacja: Kraków

Post 04-05-2006 17:43

swietelko pisze:Wiem jak male to ma znaczenie przy ocenie samca przez plec pieknaj i, ze wyglad + fizycznosc dziala raczej w druga strone. .

Małe znaczenie ?
No co ty mówisz?
Dlaczego niby faceci sobie myślą ,ze nie muszą być atrakcyjni????
Jutro to dziś,
tylko że jest jutro.

deprim

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 533


Rejestracja:
30-04-2006 17:19

Post 04-05-2006 18:36

swietelko pisze:
Jesli ktos ma adhd z zaburzeniami lekowymi albo wyjatkowo nadpobudliwy rodzaj to wyglad mu nie pomoze bo ilosc osob, ktora zwroci na niego uwage i bedzie chciala poznac bedzie wprostproporcjonalna do jego stresu, zamartwiania i dola zwiazanego z niemoznoscia bycia wyluzowanym i pewnym siebie.


zrozumiałem z tego że masz zaburzenia lękowe :)

Żona Dreptaka

Wsparcie

Posty: 6424


Rejestracja:
14-03-2005 21:39

Post 05-05-2006 08:50

Marta pisze:Dlaczego niby faceci sobie myślą ,ze nie muszą być atrakcyjni????

No, nie muszą być atrakcyjni w sensie: nogi do samej ziemi, duże niebieskie oczy, itd., itp.

Żeby facet był atrakcyjny dla kobiety, powinien być atrakcyjny inaczej :wink:

golombek

Wsparcie

Posty: 1953


Rejestracja:
19-09-2005 09:32

Post 05-05-2006 09:00

zonadreptaka pisze:Żeby facet był atrakcyjny dla kobiety, powinien być atrakcyjny inaczej :wink:
Ja słyszałem, że wystarczy, aby był ciut przystojniejszy od diabła :twisted:

k66

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 1833


Rejestracja:
20-01-2006 10:12

Lokalizacja: Landsberg

Post 05-05-2006 09:00

zonadreptaka pisze:Żeby facet był atrakcyjny dla kobiety, powinien być atrakcyjny inaczej :wink:

:shock: tzn gej czy fleja?

Wiolka

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 246


Rejestracja:
24-05-2005 08:54

Lokalizacja: Stargard Szczec.

Post 05-05-2006 09:58

< tzn gej czy fleja?> czy na więcej niestać? :roll:

k66

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 1833


Rejestracja:
20-01-2006 10:12

Lokalizacja: Landsberg

Post 05-05-2006 10:34

tzn.?

swietelko

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 175


Rejestracja:
15-12-2005 03:08

Lokalizacja: Stolnica

Post 05-05-2006 13:02

Rozkminka na inteligencje widze :lol:

> Dlaczego niby faceci sobie myślą ,ze nie muszą być atrakcyjni????

Bo wystarczy, ze stana na grubym portfelu i zyskuja 20 cm wzrostu i 10 cm miedzy nogami. I nawet 1000 postow, ze jest inaczej nie zmieni mojego pktu widzenia. Jestem dobrym obserwatorem swiata.

Btw - argument "ja tak nie mam"; "ja taka nie jestem" bedzie dla mnie zerowy - bo nikt nie ma tak jak my. Dlatego tu jestemy i sie wspieramy.
Swietelko na scenie, swiatelko w tunelu. Swiatelko tez za horyzontem.

mrówa

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3400


Rejestracja:
17-10-2005 11:44

Post 05-05-2006 13:06

swietelko pisze:Bo wystarczy, ze stana na grubym portfelu i zyskuja 20 cm wzrostu i 10 cm miedzy nogami. I nawet 1000 postow, ze jest inaczej nie zmieni mojego pktu widzenia. Jestem dobrym obserwatorem swiata.


stary, masz jakieś kompleksy?

z tego Twojego dobrego obserwowania świata wynika, że przez całe życie trafiałeś na jakieś... khmmm... delikatnie to ujmę "utrzymanki"...

k66

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 1833


Rejestracja:
20-01-2006 10:12

Lokalizacja: Landsberg

Post 05-05-2006 13:12

kurna jakas dziwna gadka sie zrobila - ja czasem nie ogarniam tych waszych skrotow myslowych...
co ma portwel do dlugosci penisa...?

mrówa

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3400


Rejestracja:
17-10-2005 11:44

Post 05-05-2006 13:21

teraz już wiem, że to swojemu grubemu portfelowi zawdzięczasz ten super sex o którym pisałeś w jakimś innym wątku [smilie=to funny.gif]

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2037


Rejestracja:
15-06-2005 13:56

Lokalizacja: Kraków

Post 05-05-2006 14:14

k66 pisze:co ma portwel do dlugosci penisa...?

Ma tyle ze jak masz gruby portfel ,to mozesz go sobie wsadzic do spodni i udawać ze to twój penis :twisted: :lol: :lol:

błe!
Jutro to dziś,
tylko że jest jutro.

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2037


Rejestracja:
15-06-2005 13:56

Lokalizacja: Kraków

Post 05-05-2006 14:22

swietelko pisze: Jestem dobrym obserwatorem swiata.

Btw - argument "ja tak nie mam"; "ja taka nie jestem" bedzie dla mnie zerowy - bo nikt nie ma tak jak my. Dlatego tu jestemy i sie wspieramy.



No ja wiem ,ze tu niewiele ma do rzeczy jak ja mam.
Ja tez lubię sobie poobserwować . I widze rózne parki idace na randke. Dziewczyna odstrzelona , taaaki dekolt , makijaż, fryzura itd a koles po prostu w sweterku i jeansach i nawet nie wiadomo, jak niby miałby sie ubrać inaczej , bo przeciez taki mamy zwyczaj.
O to mi tylko chodziło.
Ale w ogole to miałam chyba po prostu zły humor jak to pisałam ,wiec mozna tamatu nie ciągnać , bo nic madrego nie wymyslimy :)
Jutro to dziś,
tylko że jest jutro.

Wiolka

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 246


Rejestracja:
24-05-2005 08:54

Lokalizacja: Stargard Szczec.

Post 05-05-2006 16:00

< tzn gej czy fleja?> czy na więcej niestać? >
Tzn. ? Nie chodziło mi o pieniądze. Czy tylko na to go stać bycia gejem lub fleją? Jak piszecie ona wystrojona, a on w sweterku :roll: . A panowie geje? Eeeee szkoda gadać. A niejeden taki przystojniak. No cóż. Taką widać wybrał opcję. Szkoda niejednokrotnie. :( (Mając na myśli wygląd.) :?

swietelko

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 175


Rejestracja:
15-12-2005 03:08

Lokalizacja: Stolnica

Post 05-05-2006 18:44

Zostalem wciagniety w jakas psychogre tutaj. Skoro zaczely sie wycieczki osobiste to nie przestawajmy prosze.

Poponizajmy sie jeszcze troche.

Przeciez po to jest to forum wlasnie.

Kto jeszcze chetny?

Bardzo chetnie przyjme jeszcze kilka wbit zeby wam poprawic samopoczucie. Bede takim mesjaszem tego forum. Zapraszam.
Swietelko na scenie, swiatelko w tunelu. Swiatelko tez za horyzontem.

swietelko

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 175


Rejestracja:
15-12-2005 03:08

Lokalizacja: Stolnica

Post 05-05-2006 18:48

Btw blackant - musisz byc naprawde samotnym czlowiekiem. Nawet nie zamierzam komentowac Twoich postow bo mam w sobie ogromne wspolczucie dla Ciebie. Mam nadzieje, ze jakos sobie zycie ulozysz i zmienisz kiedys.
Swietelko na scenie, swiatelko w tunelu. Swiatelko tez za horyzontem.

Żona Dreptaka

Wsparcie

Posty: 6424


Rejestracja:
14-03-2005 21:39

Post 05-05-2006 21:41

Spokojnie, ludeczkowie.
Dobrze jest przyjąć założenie, że nikt nikogo nie chce obrażać (urażać, poniżać, itp. niepotrzebne skreślić). Fakt, czasem tak wychodzi. :cry: Jest gdzieś wątek "obrażanie niechcący".

A teraz to tematu.
Marta pisze:
swietelko pisze:Wiem jak male to ma znaczenie przy ocenie samca przez plec pieknaj i, ze wyglad + fizycznosc dziala raczej w druga strone. .

Małe znaczenie ?
No co ty mówisz?
Dlaczego niby faceci sobie myślą ,ze nie muszą być atrakcyjni????


Otóż przedstawicielki płci żeńskiej oceniają "samca" również na podstawie wyglądu fizycznego. (Atrakcyjność faceta wynikająca z grubego portfela bezsprzecznie również istnieje, ale nie o tym tu mowa.)
Tyle, że na inne elementy tegoż wyglądu zwracają uwagę, niż faceci, gdy oceniją kobiety. Jak się chwilę zastanowić, to raczej oczywiste.

I stąd wniosek prosty, że facet ma być atrakcyjny inaczej.

A teraz proszę o wytłumaczenie, skąd się wzięło skojarzenie:
k66 pisze: :shock: tzn gej czy fleja?

k66

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 1833


Rejestracja:
20-01-2006 10:12

Lokalizacja: Landsberg

Post 10-05-2006 09:09

k66 pisze:
zonadreptaka pisze:Żeby facet był atrakcyjny dla kobiety, powinien być atrakcyjny inaczej :wink:

:shock: tzn gej czy fleja?


zonadreptaka pisze:A teraz proszę o wytłumaczenie, skąd się wzięło skojarzenie:
k66 pisze: :shock: tzn gej czy fleja?


i juz tlumacze (sorki ze tak pozno ale jakos mi umkna ten watek )

Napisalas, ze facet powienien byc atrakcyjny inaczej -> wiec sie zastanowilem co to znaczy i stad takie pytanie
czy to ma byc typ nieogolonego twrdziela czy moze lekko ciotowatego romantyka...
takie gdybanie...
i tak pewnie kazda babeczka ma swoja wizje faceta i jego atrakcyjnosci.

Karavell

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 23


Rejestracja:
06-07-2006 09:49

Lokalizacja: Brodnica

Post 14-07-2006 14:22

a po co Ci to k66 ? chcesz do kogoś zakręcić :-P ? a na temat czasem chciałbym być mniej atrakcyjny... :? zbyt często słyszę od dziewczyn że wydawałem się inny... one po prostu oceniały mnie po wyglądzie :shock: przecież to że ktoś wygląda jak wygląda nie znaczy że jest jakimś jak to k66 określił "ciotowatym romantykiem" :roll: fakt faktem że czasami trzeba tak postępować wobec dziewczyn jak "ciotowaty romantyk" ale nie cały czas i to z powodu takiego a nie innego wyglądu...
"Rząd To Nie Wasza Prywatna Firma Ministerstwo ds. Zatruwania Życia.." ;/

Mag

Awatar użytkownika

Posty: 5


Rejestracja:
27-06-2006 22:45

Lokalizacja: Wrocław

Post 19-07-2006 00:57

Czytam Was i czytam już od 2 godzin. To wciąga...
(zaglądam na forum chyba od tygodnia, a dopiero dziś zauważyłam Portal!!. Kiedyś, dawniej pomyślałabym o sobie "jaka ty mało inteligentna jesteś". :D Kiedyś, dawniej, przed trzema laty...)
Pozdrawiam - nadszedł czas, by położyc do łóżka moje dziecko, które, wykorzystując brak kontroli, od dwóch godzin czyta... :lol: Dobrej nocy!

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2037


Rejestracja:
15-06-2005 13:56

Lokalizacja: Kraków

Post 19-07-2006 08:12

Mag pisze:Czytam Was i czytam już od 2 godzin. To wciąga...


No wciąga a pisanie jeszcze bardziej ;)
Jutro to dziś,
tylko że jest jutro.

Naomi

Posty: 8


Rejestracja:
23-02-2007 08:51

Lokalizacja: zary

Post 23-02-2007 22:57

a czy w starszym wieku naciagajac ponczoche bede wciaz ad...

coz staram sie czytac i zagladac czesto odkad znalazlam forum bardzo podoba mi sie wasze pisanie rozne takie zyciowe i ja sama wylalam nawet paare lez opisujac swoja historie..nie sa to ludzie inni adhd to jak cos szczegolnego co daje Bog trzeba zrozumiec z a nie bac sie tego..cieszyc sie zyciem i wiedziec ze wciaz ktos czeka na was..by poczytac i powiedziec nie jestem sam..
nao

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2037


Rejestracja:
15-06-2005 13:56

Lokalizacja: Kraków

Post 24-02-2007 18:16

Re: a czy w starszym wieku naciagajac ponczoche bede wciaz a

Naomi pisze: wciaz ktos czeka na was..by poczytac i powiedziec nie jestem sam..

Ależ czekamy wszyscy na Twoje nowe posty, ale wolimy jak jest je czytac troszkę wygodniej.
To znaczy ja są znaki interpunkcyjne :)

Co ma znaczyc tytuł Twojego posta?
Jutro to dziś,
tylko że jest jutro.

Tusiek

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 492


Rejestracja:
05-03-2007 00:58

Lokalizacja: Wawa

Post 08-03-2007 09:50

Wiolka pisze:< tzn gej czy fleja?> czy na więcej niestać? >
Tzn. ? Nie chodziło mi o pieniądze. Czy tylko na to go stać bycia gejem lub fleją? Jak piszecie ona wystrojona, a on w sweterku :roll: . A panowie geje? Eeeee szkoda gadać. A niejeden taki przystojniak. No cóż. Taką widać wybrał opcję. Szkoda niejednokrotnie. :( (Mając na myśli wygląd.) :?


Oh'lala, paru moich znajomych by się obraziło, to taki sam wybór jak ADHD. A że Ci szkoda? Jedna z moich znajomych bawi sie facetami opowiadając o swojej partnerce i to w taki sposób, że łatwo odkryć, że jest zajęta, ale trudno, że przez drugą kobietę :wink: Jak się orientują, to śliczny :oops: :oops: :oops:
Następna

Wróć do Pogadajmy tak na luzie na inne tematy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot]

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.