Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

Sanatorium

Moderator: Moderatorzy

Azucena

Awatar użytkownika

Waleczny rodzic

Post 04-03-2006 13:25

Sanatorium

Czy ktoś może mi powiedziec jak to jest z sanatorium dla adhdowca ??? Z góry mówię że ja wogóle jestem zielona w sprawie załatwaiania santorium nie mam zielonego pojęcia gdzie i jak mam się zwrócić, więc jakby mi ktos jak krowie na rowie wytłumaczył będe wdzięczna. Ale równiez chciałabym wiedzieć czy są sanatoria dla takich dzieci jak nasze, jakie są koszty, czy są w jakiś sposób refundowane itd. Myśl o tym narodziła mi się dzisiaj jak byłam odebrac karte kolonijną dla córki która stanowczo powiedziała że nie życzy sobie jechac na kolonie z bratem który będzie jej wstyd przynosił, a kolonie za bezcen (450 zł za 2 tygodnie ) w sprawdzone miejsce i ze świetną znajomą mi opieką wolontariuszy.....................własnie sobie popłakuję ale to temat na inny wątek

Halina

Awatar użytkownika

Licencjonowana ADHD-owa Czarownica

Dzieci: Piotrek 24 CZR z cechami ADHD i Krzyś 15 gimnazjalista ZA z cechami ADHD

Ja: ADHD zdiagnozowane przez lekarzy moich dzieci

Post 04-03-2006 14:24

Azucenno, sanatorium dla ADHDowca to Zbrosławice, ale ja bałabym się tam posłac mojego, mnóstwo dzieci z zaburzeniami zachowania, nie wiem jak można życ w takim kotle.
Sama ADHD, synowie ZA z cechami ADHD, a mąż podejrzany o ADD
Obrazek
Obrazek
tel. 799223703

Azucena

Awatar użytkownika

Waleczny rodzic

Post 04-03-2006 16:35