Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

Gry i zabawy dla dzieci z ADHD!

Moderator: Moderatorzy

artrostop

Post 17-05-2006 12:43

Gry i zabawy dla dzieci z ADHD!

Mam pewien problem. Od niedawna pracuję jako pedagog - wychowawca grupki (5 osób) młodzieży (14-15 lat) z adhd. Starałem się znaleźć jakieś zabawy dla młodzieży z adhd, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć. Wszędzie są tylko zabawy dla dzieci, albo opis jak postępować w szkole, ale nigdzie nie ma jak postępować z młodzieżą, która jest bardzo podatna na różne uzależnienia. Jeśli ktoś miałby propozycje na jakieś zabawy lub propozycje na zajęcia to proszę o kontakt. Jeśli ktoś znalazł coś ciekawego na ten temat w internecie to proszę o link strony. Za wszelką pomoc dziękuję i pozdrawiam.

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Post 17-05-2006 13:42

Nie mam pomysłu...
Z tego co pamiętam nigdy nie lubiłam zednych gier...
No chgyba ze kalambury
Ale jakoś mi sie nie widzi zebym miała kiedykolwiek ochote grać w gre profilaktyczna...
Takie gry musza być z natury straszliwie głupie...
Przecież uzależnienia to nie kwestia przekonań które moznaby wpoić za pomocą gry.
No chyba ze takiej gry: ty nie robisz nic złego i dostajesz nagrodę...
Jutro to dziś,
tylko że jest jutro.

Żona Dreptaka

Wsparcie

Post 17-05-2006 14:24

Wydaje mi się, że dla ludzi w tym wieku dobre byłyby zadania takie, jakie stosuje się dla dorosłych w różnych szkoleniach typu team building.
Żeby nie grali przeciw sobie, ale żeby sukces dało się osiągnąć współpracując.

takisobiegość

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Post 13-12-2006 23:59

A co o tym myślicie?
Przez mieszkanie przechodzi mały tajfun, ze wszystkimi skutkami :evil:
W pewnym momencie na biurku staje szachownica :idea:
Rozpoczynamy grę w szachy 8)
Pełne :!: skupienie i koncentracja uwagi :!:
I tak godzinkę z okładem :lol:
I pewnie byłoby dłużej, gdyby nie trzeba było iść spać :o