Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

EKG

Moderator: Moderatorzy

nieszki

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 4132


Rejestracja:
09-03-2005 20:02

Lokalizacja: Gdańsk

Dzieci: Synowie: 16 lat - ZA z cechami ADHD, 9 lat

Post 05-01-2007 19:17

EKG

W związku z Kuby wysokim tetnem(do 133) dzisiaj robilismy ekg, żeby zadecydować co dalej z lekami. I na szczęście jest OK, tętno oczywiście za wysokie, ale wiadomo, że w sumie nie wiemy, czy to leki czy ogólnie pobudzenie, no bo jak sprawdzic, ta pani do ktorej chodzimy jako pierwsza kazala to kontrolowac. Wiec to że z sercem OK to sie ciesze, ale w sumie nadal nie wiem skad to tetno.
Obrazek
Agnieszka -starszy syn lat 16 - ZA, drugi - lat 9 - takie sobie zwykłe, niezwykłe dziecko.

IRak

Awatar użytkownika

Waleczny rodzic

Posty: 144


Rejestracja:
19-12-2006 10:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 05-01-2007 22:17

Re: EKG

Mój mały ma spastyczność oskrzeli. Dostaje w czasie duszności sterydy np. Flixotide i w czasie tego Leczenia zapisali mi Singular. Odstawiłam to g.....no po 3 dniach. Dzeciak popadł w depresje bo nastąpiła interakcja.

Mały siedział i płakał że buta nie może związać.

Może on coś jeszcze bierze ? jeśli tak przeczytajcie ulotki.

Ewentualnie ja poszła bym do neurologa. Leki mogą być ok. to wtedy stawiała bym na nerwy
Syn 11 lat ADHD, kot ADHD, mąż stoicki spokój a ja cóż - rasowy Skorpion
Lubię Was bo jesteście Fajni :)))))))))))))

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 13278


Rejestracja:
20-02-2005 21:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 05-01-2007 22:46

oj nie przesadzajcie.
Ja zawsze mam za wysokie tętno. Od tego się nie umiera.
Po prostu żyjemy na ciut wyższych obrotach.

nieszki

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 4132


Rejestracja:
09-03-2005 20:02

Lokalizacja: Gdańsk

Dzieci: Synowie: 16 lat - ZA z cechami ADHD, 9 lat

Post 05-01-2007 23:18

No właśnie dreptak, ja tez tak podejrzewam. jedynym mozliwym winowajcą lekowym jest anafranil, bo rispolept bral juz wczesniej, chciaz wtedy mu ciesnienia nie mierzylam. Bede mierzyc i poki nic sie ne dzieje, staram sie nie panikowac, sa bardziej stresujace rzeczy wprowadzajace mnie z rownowagi.
Obrazek
Agnieszka -starszy syn lat 16 - ZA, drugi - lat 9 - takie sobie zwykłe, niezwykłe dziecko.

Baska

Berbelucha

Posty: 1232


Rejestracja:
20-09-2006 10:31

Post 06-01-2007 10:13

Singular przypisuje sie dzieciom które mają nocne duszności lub chrapią . Mój ma alergie na wiele lekarstw ale to akurat nieźle znosił i powiem ci że brał Flixotide i Serevent przez 5 lat. W zeszłym roku odstawiliśmy wszystko , bo było juz dobrze. przez cały zeszły rok dusił sie chyba 3 razy. a wcześniej nie miałam tygodnia bez jakichś rewelacji.
Moze twoje dziecie cos innego jeszcze przy okazji brało, może zaczynała sie jakaś infekcja, albo coś jeszcze innego .
Aha i jeszcze jedno - leczenie lekami /flixotide , singular/ przynosi efekty jeśli podaje sie je stale i regularnie.jak przeczytasz ulotke to pisze tam coś takiego , że wrazie ataku duszności flixotide tego nie wyhamuje.

IRak

Awatar użytkownika

Waleczny rodzic

Posty: 144


Rejestracja:
19-12-2006 10:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 07-01-2007 18:13

Tak Basiu wiem że pomaga i to bardzo ale ja pisząc to skupiłam się bardziej na skutkach ubocznych tego leku.
Wiem że to także zależy od dzieci. Jedne mają drugie nie. Mój mały akurat miał.

Mój synek też bierze flixotide i na całe szczęście od czasu do czasu. bo wyrasta z duszności.

Przykre jest to że nasze dzieciaki biorą leki które są bardzo " toksyczne " :twisted:

Pozdrawiam :
Syn 11 lat ADHD, kot ADHD, mąż stoicki spokój a ja cóż - rasowy Skorpion
Lubię Was bo jesteście Fajni :)))))))))))))

Wróć do Diagnoza, objawy osiowe i zaburzenia towarzyszące



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot]

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.