Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

Witam z Poznania

Moderator: Moderatorzy

Bieta

Waleczny rodzic

Post 18-02-2007 21:27

Witam z Poznania

Jeszcze raz witam ciepło wszystkich borykających się z problemem ADHD u dzieci (i nie tylko). Bardzo zależy mi na kontakcie z rodzicami dzieci w wieku przedszkolnym, szczególnie tymi z Poznania.
Mam 6-letniego synka, u którego stwierdzono tę przypadłość. Wiem, jaka jest świadomość społeczeństwa na temat ADHD, wiem ile przykrości doznają nasze dzieci, a przy okazji my sami. Problem ADHD nie jest mi obcy także ze względu na zawód, który wykonuję - jestem nauczycielem w szkole średniej i zdaję sobie sprawę z tego, że wczesna diagnoza, terapia i przyjazne dziecku środowisko, sprzyjałyby właściwej socjalizacji, lepszemu funkcjonowaniu dziecka w grupie. Mam wiele pomysłów, część zaczęłam realizować, ale bardzo potrzebne byłyby zainteresowanie i wsparcie rodziców.
Jeśli mieszkasz w Poznaniu i zechcesz odpisać, będę wdzięczna.
Jeśli ktokolwiek zechce napisać, pogadać - będę wdzięczna.
Pozdrawiam serdecznie i życzę nam siły.

Żona Dreptaka

Wsparcie

Post 19-02-2007 09:14

Witaj Bieto,
:)
Tu możesz poczytać o Przedszkolakach:
http://portal.adhd.org.pl/phpbb/viewtopic.php?t=370

Bieta

Waleczny rodzic

Post 19-02-2007 09:18

zonadreptaka pisze:Witaj Bieto,
:)
Tu możesz poczytać o Przedszkolakach:
http://portal.adhd.org.pl/phpbb/viewtopic.php?t=370

Dzięki serdeczne. Pozdrawiam

Rysia

Awatar użytkownika

Wsparcie

Post 19-02-2007 11:40

Witaj Bieto.Bardzo się cieszymy że dołącza do nas grono pedagogiczne.Pozdrawiamy [smilie=hi ya!.gif]
ADHD'OWCY WSZYSTKICH KRAJÓW ŁĄCZCIE SIĘ!!!
"...I MĄDRY MYLIĆ SIĘ MOŻE, LECZ TRWA W BŁĘDZIE TYLKO GŁUPI".

Bieta

Waleczny rodzic

Post 19-02-2007 14:55

Rysia pisze:Witaj Bieto.Bardzo się cieszymy że dołącza do nas grono pedagogiczne.Pozdrawiamy [smilie=hi ya!.gif]

Witaj Rysiu.