Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

Niemożność, nietolerancja, lenistwo ?

Moderator: Moderatorzy

babsy

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Post 27-09-2005 13:12

Niemożność, nietolerancja, lenistwo ?

Sama już nie wiem, jak to nazwać... Problem polega na tym, ze ja ABSOLUTNIE DO NICZEGO, CO NIE JEST ZGODNE ZE "MNĄ" NIE POTRAFIĘ SIĘ ZMUSIĆ! Nie lubię bilarda?- nie zmuszę się, by iść na turniej bilardowy, choćby grał w nim i mój facet (bo na jego występ trzeba za długo czekać). Nie lubię danego zajęcia?- nie będe go robić, nawet za pieniądze. I tak dalej.
Od wczoraj jestem na stażu w mojej wymarzonej TVN 24. Problem polega na tym, ze nie pracuję jako dziennikarz, ale jako archiwistka w biurze, a do moich zadań należy wyszukiwanie materiałów w archiwum- ergo klikanie i wgapianie się w monitor, a nade wszystko siedzenie na d... I do szału mnie to doprowadza! Nudzę sie jak mops! I mam ochotę wyjść stąd z trzaskiem drzwi. Choc modlilam się o tę pracę i cieszyłam jak dziecko , kiedy ją dostałam. Sądziłam, że będzie interesująca, że jakoś zastąpi mi to, co do tej pory robiłam (reporterkę). Ale nie. Powtarzam sobie, że to tylko staż, że będzie lepiej, ale kiedy mija kolejny kwadrans, w trakcie którego nie mam co robić- dostaję literalnego kota. I mam chęć rzucić to w diabły. I iść na staż do Teleexpressu, bez NAJMNIEJSZYCH szans na angaż. Ale za to z wymarzonym zajęciem. A może to po prostu leń??? Co o tym myślicie???
Du bist nicht allein,nicht allein!Wir sind millionen und wir werden bei dir sein!

Halina

Awatar użytkownika

Licencjonowana ADHD-owa Czarownica

Dzieci: Piotrek 24 CZR z cechami ADHD i Krzyś 15 gimnazjalista ZA z cechami ADHD

Ja: ADHD zdiagnozowane przez lekarzy moich dzieci

Post 27-09-2005 13:30