Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

życie z ADHD plusy i minusy

Moderator: Moderatorzy

Filmowiec

Post 22-08-2005 23:37

życie z ADHD plusy i minusy

Witajcie

mam na imię Andrzej. Niektórzy z Was mnie znają. Kręcę się od pewnego czasu z kamerą wokół Stowarzyszenia "niezwykłe dzieci".

Jestem studentem reżyserii w katowicach, próbuje nakręcić dokument na temat ADHD

Piszę do was jako osoba, którą nurtuje ADHD, próbująca zrozumieć problem

Jeżeli macie czas i ochotę by mi pomóc, byłbym wdzięczny, gdybyście zechcieli odpowiedzieć na poniższe pytania. Tylko dwa. Zastanówcie się prosze przed odpowiedzią.

-Czy uważasz, że ADHD przeszkadza Ci w byciu taką osoba jaką chciałbyś/chciałabyś być? Jaką osobą chciałbyś/ chciałabyś być ?

-Co zamierzasz w życiu osiągnąć , mimo ADHD ( działając na przekór słabością wynikającym z ADHD) ?

jestem bardzo ciekawy waszych odpowiedzi, czy to na forum , czy prywatnie na mojego maila

Dziękuje z góry

Andrzej

verowa

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Post 25-08-2005 09:08

Re: życie z ADHD plusy i minusy

Filmowiec pisze:-Czy uważasz, że ADHD przeszkadza Ci w byciu taką osoba jaką chciałbyś/chciałabyś być? Jaką osobą chciałbyś/ chciałabyś być ?

-Co zamierzasz w życiu osiągnąć, mimo ADHD ( działając na przekór słabością wynikającym z ADHD) ?