Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

czy porozmawiać o tym z rodzicami?

Moderator: Moderatorzy

dziobal89

Post 17-03-2006 18:55

czy porozmawiać o tym z rodzicami?

Witam! Jestem uczniem liceum ogólnokształcącego. Od bardzo bardzo dawna szukałem odpowiedzi na pytanie dlaczego moje, moja osobowość są dziwne, odmienne, dlaczego mam problemy w kontaktach z rówieśnikami, dlaczego nauka mnie bardzo męczy, dlaczego jestem jaki jestem. Kilka dni temu w panoramie na TVP2 usłyszałem o ADHD. Poszukałem informacji od ADHD i odkryłem, że mam wszystkie objawy ADD. Chce po raz pierwszy w życiu otwarcie porozmawiać z rodzicami o moim problemie (ADD), ale nie wiem czy to będzie dobre posunięcie. Moja matka prawie napewno będzie przekonywała mnie, że sobie to wmówiłem. Proszę Was o pomoc w tej sprawie. Proszę również o tytuł książki, jakieś linki, które będą najlepsze w mojej sytuacji. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

Halina

Awatar użytkownika

Licencjonowana ADHD-owa Czarownica

Dzieci: Piotrek 24 CZR z cechami ADHD i Krzyś 15 gimnazjalista ZA z cechami ADHD

Ja: ADHD zdiagnozowane przez lekarzy moich dzieci

Post 17-03-2006 20:56

Książki znajdziesz tu:
http://portal.adhd.org.pl/phpbb/viewtop ... 96&start=0
linków w języku polskim praktycznie nie potrzebujesz jak znalażłeś nas tutaj, większość jest na portalu.
Sama ADHD, synowie ZA z cechami ADHD, a mąż podejrzany o ADD
Obrazek
Obrazek
tel. 799223703

golombek

Wsparcie

Post 17-03-2006 21:39

Napisz dziobal skąd jesteś. Dobrze byłoby się spotkać osobiście i porozmawiać. Trudno jest udzielać komuś rad na podstawie jednego postu. Napisz coś więcej.

dziobal89

Post 18-03-2006 09:39

Jestem z okolic Olesna w powiecie Opolskim.