Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

Tabletki ? Koncentracja?

Moderator: Moderatorzy

Faq

Post 10-02-2006 15:09

Tabletki ? Koncentracja?

Witam

Mam 20lat, jestem studentem, od zawsze mialem problemy z nauka
ucze sie w ostatniej chwili, wczesniej nigdy nie mam czasu,
nie moge sie skoncentrowac, a jak juz zaczynam sie uczyc to zazwyczaj
konczy sie to po 5minutach. Po przeczytaniu 'kryteriow ocen' znalazlem u siebie niemal 20 czynnikow, podobno 12 juz wystarzcza. Moje pytanie
jest nastepujace, czy bierze sie jakies medykamenty ktore pozwola sie lepiej koncentrowac? Czy po prostu mam nic nie robic jak dotad i jakos sobie radzic? Mam sie skonsulowac z lekarzem?

Pozdrawiam

F.

k66

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Post 10-02-2006 16:51

Re: Tabletki ? Koncentracja?

Faq pisze: czy bierze sie jakies medykamenty ktore pozwola sie lepiej koncentrowac?

tak amfetamine :D

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Post 10-02-2006 17:29

Sam nie wymyślisz, my też ci nie podpowiemy. To może zrobić tylko fachowiec, czyli lekarz. Poczytaj forum leki, tam wiele piszemy na te tematy.

em jot

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Srebrnego Orderu ADHD

Post 11-02-2006 10:37

Faq pisze:
Moje pytanie jest nastepujace, czy bierze sie jakies medykamenty ktore pozwola sie lepiej koncentrowac? Czy po prostu mam nic nie robic jak dotad i jakos sobie radzic? Mam sie skonsulowac z lekarzem?

No proszę, mój przypadek! Tak jak napisał k66, czyli amfetamina i jej pochodne. Szansa na wywalczenie recepty (niestety, od wielu lat amfetaminy nie można kupić w aptece bez recepty) zależy od konkretnego lekarza, dlatego musisz pewnie próbować u różnych. Mi się akurat nie udało, ale i tak nie byłoby mnie stać na wykupienie..
/nieczytelny/

silverstone

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Post 25-02-2006 23:33

Jestes pewien, że amfa działa na szczęśliwych posiadaczy adhd?

k66 pisze:tak amfetamine :D

stworzonko