Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

Przedstawmy się sobie

Moderator: Moderatorzy

caprice

Awatar użytkownika

Posty: 5


Rejestracja:
15-02-2008 20:08

Post 20-02-2008 21:40

Bardzo dziękuję za tak miłe powitanie :D Czuje sie doceniona, hihi.

Ile mam lat? No wiesz, mówią że kobieta ma tyle lat do ilu sie przyznaje, ale jako że ja szczera od urodzenia jestem to powiem: 29, wciąż jeszcze :wink:

Tylko że czuję sie conajwyżej na 16 i tak sie zachowuje, co czasem ma zabawne konsekwencje. Ale kto by sie tam przejmował takimi drobiazgami :lol:
On the Run!

_=JaZzA=_

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 20


Rejestracja:
08-02-2008 16:54

Post 21-02-2008 23:17

No a ja sie czuje jak 14latek i to jest faje ale i niestety to rowniez przyczyna moich problemow ;)
Ale oso choci ? :S
--------------------------
Ktoś gra w Unreal Tournament?

caprice

Awatar użytkownika

Posty: 5


Rejestracja:
15-02-2008 20:08

Post 22-02-2008 18:47

Wiesz, problemy problemami, ale bycie "wiecznie młodym" ma moim zdaniem więcej plusów niż minusów :D

Nie dołuj sie, nie jest jeszcze z tobą tak źle, znałam gorsze przypadki :lol:
On the Run!

Rysia

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2281


Rejestracja:
25-05-2005 15:32

Lokalizacja: BIALA PODLASKA

Post 01-03-2008 12:17

Witaj Caprice. Widzę, że dołączyła do nas dziewczynka z dużym poczuciem humoru co jest tu bardzo mile widziane a ja szczególnie cenie sobie takich ludków. Witaj i rozgość się. Ja też tak mam, że nie czuję swoich latek. Zatrzymałam się na 26 roku i tak już mam.
ADHD'OWCY WSZYSTKICH KRAJÓW ŁĄCZCIE SIĘ!!!
"...I MĄDRY MYLIĆ SIĘ MOŻE, LECZ TRWA W BŁĘDZIE TYLKO GŁUPI".

Żunia

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3564


Rejestracja:
05-01-2008 16:37

Post 01-03-2008 19:34

Niestety , kiedy najstarsz córka skończyła 29 ja też musiałam się zestarzeć. No i mam 35 , choć wcale tego nie czuję.

A tak poważnie , to nie metryka świadczy o naszym wieku , tylko sposób odczuwania i reagowania. :)
mój kochany czternastolatek ma zdiagnozowane ZA i ADHD

malkavian

Awatar użytkownika

Posty: 3


Rejestracja:
01-03-2008 15:09

Post 02-03-2008 11:22

Cześć. Jak już się tutaj pojawiłem to pewnie będę coś pisać co jakiś czas. ;)

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2037


Rejestracja:
15-06-2005 13:56

Lokalizacja: Kraków

Post 02-03-2008 11:34

:)

nieszka_agnieszka

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 135


Rejestracja:
12-02-2008 17:50

Lokalizacja: Kraków / Krosno

Post 02-03-2008 13:12

Witaj :)

aneta104

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 41


Rejestracja:
05-03-2008 20:15

Lokalizacja: Gdańsk

Post 07-03-2008 12:05

Witajcie,
przedstawiałam się już na forum ale u dzieci, postanowiłam także tu. Mam na imię Aneta i milo mi, że w końcu się dołączyłam.

maciej

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 2715


Rejestracja:
09-01-2008 17:16

Lokalizacja: Inowrocław

Post 07-03-2008 12:41

Cześć,witaj w "klubie" :D .

aneta104

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 41


Rejestracja:
05-03-2008 20:15

Lokalizacja: Gdańsk

Post 07-03-2008 12:42

Dzięki, dzięki. Ciesze się, że jestem!!

mari

Wsparcie

Posty: 1283


Rejestracja:
23-01-2008 13:41

Lokalizacja: śląsk

Dzieci: syn lat 19 autyzm

Post 07-03-2008 15:23

Witam Wszystkich bardzo serdecznie!
Jestem mamą ancymonka z ZA. Od listopada 2007 śledzę to forum, dzięki naszej Halince, od której się o nim dowiedziałam. Aż mi wstyd, że tak póżno się przedstawiam ale jak mówią lepiej późno niż wcale.
Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich uczestników obozu w Bystrej, szczególnie Grażynkę, która codziennie serwowała nam herbatki i kawki oraz Krzyśka - "Kruszynkę". Sciskam Was mocno!

dreptak

Awatar użytkownika

Terapeuta

Posty: 13283


Rejestracja:
20-02-2005 21:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 07-03-2008 15:33

aneta104 pisze:Dzięki, dzięki. Ciesze się, że jestem!!
My też sie cieszymy, że jesteśmy :)
Witaj Mari w naszym grajdołku :)

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 19-03-2008 00:00

mari pisze:Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich uczestników obozu w Bystrej, szczególnie Grażynkę, która codziennie serwowała nam herbatki i kawki oraz Krzyśka - "Kruszynkę". Sciskam Was mocno!


Witaj Mari, dopiero dzisiaj zobaczyłem twojego posta :D
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2037


Rejestracja:
15-06-2005 13:56

Lokalizacja: Kraków

Post 20-03-2008 17:37

To mi teraz powiedz, która to ty byłaś :)

Justynka

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 5718


Rejestracja:
03-12-2006 14:04

Lokalizacja: znad Bałtyku

Post 20-03-2008 17:57

mari witam cieplutko :) A gdzie małżonek? Nie zalogował się? :wink:

mari

Wsparcie

Posty: 1283


Rejestracja:
23-01-2008 13:41

Lokalizacja: śląsk

Dzieci: syn lat 19 autyzm

Post 21-03-2008 07:43

Witaj Justynko!
Co do małżonka jeszcze się nie zalogował ale pracuję nad tym. Pozdrawiam gorąco!

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 21-03-2008 10:51

Marta pisze:To mi teraz powiedz, która to ty byłaś :)


Drobna blondynka,mąż z bujną ciemną czupryną i synek trochę podobny do mamy trochę do taty.
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

mari

Wsparcie

Posty: 1283


Rejestracja:
23-01-2008 13:41

Lokalizacja: śląsk

Dzieci: syn lat 19 autyzm

Post 21-03-2008 12:16

To mi teraz powiedz, która to ty byłaś.
Marta! Ja i Rafał podwoziliśmy Was z Halinką do Mikołowa po warsztatach w Zabrzu. Ponadto byliśmy w Bystrej z Kamilkiem. Mam nadzieję, że sobie przypomnisz? HA, ha...

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 21-03-2008 13:19

R A F A Ł :clapping: :clapping: :clapping: R A F A Ł :clapping: :clapping: :clapping: dajesz na forum w podskokach,co to za opier...nasze panie same będą pisać, a gdzie męski punkt widzenia.
Ostatnio zmieniony 21-03-2008 13:57 przez Krzysionek, łącznie zmieniany 1 raz
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

mari

Wsparcie

Posty: 1283


Rejestracja:
23-01-2008 13:41

Lokalizacja: śląsk

Dzieci: syn lat 19 autyzm

Post 21-03-2008 13:37

POKAŻĘ NA PEWNO!
DZIĘKI ZA DROBNĄ BLONDINĘ...

Justynka

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 5718


Rejestracja:
03-12-2006 14:04

Lokalizacja: znad Bałtyku

Post 21-03-2008 14:11

mari pisze:POKAŻĘ NA PEWNO!
DZIĘKI ZA DROBNĄ BLONDINĘ...


A jaka miała być to blondyna? Ogromna? :lol:
ja bym jeszcze dodała, że ładna ta blondynka... :P

mari

Wsparcie

Posty: 1283


Rejestracja:
23-01-2008 13:41

Lokalizacja: śląsk

Dzieci: syn lat 19 autyzm

Post 21-03-2008 14:19

Kochana Justynko, bardzo dziękuję za komplement!
Całkiem możliwe, że do następnego naszego spotkania będę ogromna, ostatnio ciałka przybywa. No ale jak się wsuwa od rana do wieczora, to tak się potem kończy!

mari

Wsparcie

Posty: 1283


Rejestracja:
23-01-2008 13:41

Lokalizacja: śląsk

Dzieci: syn lat 19 autyzm

Post 21-03-2008 14:20

Krzysiu!
Posta pokazałam!

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 21-03-2008 14:27

Justynka pisze:
mari pisze:POKAŻĘ NA PEWNO!
DZIĘKI ZA DROBNĄ BLONDINĘ...


A jaka miała być to blondyna? Ogromna? :lol:
ja bym jeszcze dodała, że ładna ta blondynka... :P


Też to miałem dodać,ale wiesz Iwonka na forum wchodzi,a ja taki malutki i Rafał mi jeszcze wkula i po co mi to... :lol:
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

Justynka

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 5718


Rejestracja:
03-12-2006 14:04

Lokalizacja: znad Bałtyku

Post 21-03-2008 14:56

Krzysionki pisze:
Justynka pisze:
mari pisze:POKAŻĘ NA PEWNO!
DZIĘKI ZA DROBNĄ BLONDINĘ...


A jaka miała być to blondyna? Ogromna? :lol:
ja bym jeszcze dodała, że ładna ta blondynka... :P


Też to miałem dodać,ale wiesz Iwonka na forum wchodzi,a ja taki malutki i Rafał mi jeszcze wkula i po co mi to... :lol:


Alez ja rozumiem i pretensji do Cie nie mam ... :)
Sama chciałam jeszcze napisać, że z małzonka Rafała przystojny facet też jest, ale se myślę, ze jednak nie napiszę, bo po co sobie wrogów robić, nie? :D

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 21-03-2008 14:59

Wrogów mam w nadmiarze :lol:
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

mari

Wsparcie

Posty: 1283


Rejestracja:
23-01-2008 13:41

Lokalizacja: śląsk

Dzieci: syn lat 19 autyzm

Post 21-03-2008 16:10

Ty wrogów?
Niemozliwe! Taki sympatyczny facet...

Marta

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 2037


Rejestracja:
15-06-2005 13:56

Lokalizacja: Kraków

Post 21-03-2008 17:28

mari pisze:Marta! Ja i Rafał podwoziliśmy Was z Halinką do Mikołowa po warsztatach w Zabrzu. Ponadto byliśmy w Bystrej z Kamilkiem. Mam nadzieję, że sobie przypomnisz? HA, ha...


Ach oczywiście że pamiętam!
I pozdrawiam !

Pluton

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 14


Rejestracja:
05-04-2008 21:16

Lokalizacja: Wielkopolska

Post 05-04-2008 22:08

:)

Witam :)
Kilka lat temu, kiedy słyszałem o ADHD zauważyłem, że to do mnie pasuje. Przeszukałem internet, przeczytałem kilka książek. I tyle :) Kiedy patrzę ponownie na kryteria ADHD, cały czas to do mnie pasuje.
Pewnie potrzebował bym konsultacji ze specjalistą tylko po to, aby wykluczyć czy tak jest czy nie. Z czystej ciekawości. Tylko. Bo do wszystkiego, co z tego wynika zasadniczo już się przyzwyczaiłem. Na pierwszym miejscu do wykęcania sobie życiorysu na wszystkie strony.
Jestem takim Plutonem, co mu powiedzieli, że nie jest już planetą ;)

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 05-04-2008 22:14

Witaj Pluton na forum :D
Rozgość się czytaj,pisz...
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

Żunia

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3564


Rejestracja:
05-01-2008 16:37

Post 06-04-2008 07:39

No, ale mimo gadania jesteś. Witaj.
mój kochany czternastolatek ma zdiagnozowane ZA i ADHD

maciej

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 2715


Rejestracja:
09-01-2008 17:16

Lokalizacja: Inowrocław

Post 06-04-2008 09:59

Cześć Pluton,miło poznać kogoś z kosmosu :lol:

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 06-04-2008 10:49

O ile pamiętam, już jest ktoś na forum z kosmosu :lol:
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

Pluton

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 14


Rejestracja:
05-04-2008 21:16

Lokalizacja: Wielkopolska

Post 06-04-2008 10:51

Dziękuję za powitanie :)
Czy też jakaś ex-planeta? ;)

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 06-04-2008 11:02

Bo ja wiem,przedstawia się,że jest z kosmosu :wink: Tak ma w profilu.
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

IRak

Awatar użytkownika

Waleczny rodzic

Posty: 144


Rejestracja:
19-12-2006 10:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 06-04-2008 12:05

a to nie jest tak Kochani że wszyscy jesteśmy......... :?:

powinniśmy stworzyć dla nas i naszych dzieci taka planete....ale było by fajnie

sami swoi :wink:

choć może to jest na odwrót i inni są z kosmosu :lol:
Syn 11 lat ADHD, kot ADHD, mąż stoicki spokój a ja cóż - rasowy Skorpion
Lubię Was bo jesteście Fajni :)))))))))))))

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 06-04-2008 12:18

Też sie kiedyś nad tym zastanawiałem i wychodzi mi na to,że tylko my jesteśmy różnokolorowi,a cała reszta jest dla Nas tłem i do tego szaro burym :D
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

IRak

Awatar użytkownika

Waleczny rodzic

Posty: 144


Rejestracja:
19-12-2006 10:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 06-04-2008 12:34

Krzysionki pisze:Też sie kiedyś nad tym zastanawiałem i wychodzi mi na to,że tylko my jesteśmy różnokolorowi,a cała reszta jest dla Nas tłem i do tego szaro burym :D


Krzysionki ........burym nie obrażajmy myszek:)
Syn 11 lat ADHD, kot ADHD, mąż stoicki spokój a ja cóż - rasowy Skorpion
Lubię Was bo jesteście Fajni :)))))))))))))

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 06-04-2008 12:44

Myszki są szare,białe...o burych nie słyszałem :lol:
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

IRak

Awatar użytkownika

Waleczny rodzic

Posty: 144


Rejestracja:
19-12-2006 10:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 06-04-2008 13:30

Krzysionki pisze:Myszki są szare,białe...o burych nie słyszałem :lol:


Krzysionki

tlo.............bure jest brzydsze od szarego oczywiscie ze nie ma burych

myszek chyba ze po trawie :wink:
Syn 11 lat ADHD, kot ADHD, mąż stoicki spokój a ja cóż - rasowy Skorpion
Lubię Was bo jesteście Fajni :)))))))))))))

Żunia

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3564


Rejestracja:
05-01-2008 16:37

Post 07-04-2008 07:24

Zejdżcie już z myszek, bo nas Dreptak naprawdę .... skarci.

Ja tak myślę, że przydałaby się taka odleeegła planeta, na którą moglibyśmy wysyłać tych, którzy są niereformowalni. Wyobrażcie sobie- jeden pstryk i pani XY znika w przestworzach.
mój kochany czternastolatek ma zdiagnozowane ZA i ADHD

Krzysionek

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3086


Rejestracja:
21-09-2007 21:22

Lokalizacja: Ipswich (Anglia)

Dzieci: Piotrek 14 lat ADHD z cechami Aspi i zaburzenia zachowania

Post 07-04-2008 09:08

Zunia daj spokój szkoły by zamkneli :lol:
Ogry mają warstwy... jak cebula.
Shrek

Ogr bagienny.

Żunia

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3564


Rejestracja:
05-01-2008 16:37

Post 07-04-2008 12:50

Ale ile mniej nerwów byśmy stracili.
mój kochany czternastolatek ma zdiagnozowane ZA i ADHD

maciej

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 2715


Rejestracja:
09-01-2008 17:16

Lokalizacja: Inowrocław

Post 07-04-2008 14:32

Chyba byśmy musieli sami nasze dzieci uczyć :lol: a w sumie może to jest pomysł ?

Żunia

Awatar użytkownika

Wsparcie

Posty: 3564


Rejestracja:
05-01-2008 16:37

Post 07-04-2008 15:05

I tak to robię na bieżąco, bo mój artysta sam lekcji nie odrobi. W sumie bym na tym zyskała.
mój kochany czternastolatek ma zdiagnozowane ZA i ADHD

maciej

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Posty: 2715


Rejestracja:
09-01-2008 17:16

Lokalizacja: Inowrocław

Post 07-04-2008 15:21

Pewnie masz rację. Przynajmniej kompetencje mamy lepsze :lol: bo znamy i rozumiemy nasze dzieci.

Sonnenfinsternis

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Złotego Orderu ADHD

Posty: 150


Rejestracja:
03-12-2005 00:54

Lokalizacja: z Chaosu

Post 07-04-2008 17:50

Pluton pisze:Dziękuję za powitanie :)
Czy też jakaś ex-planeta? ;)

No to mamy astro zoo do kompletu ;)
Leworeczny z ADHD, sluch absolutny + Asperger (?)

"Ich kenne eine Aussage, die sich innerhalb des Systems weder beweisen noch widerlegen lässt. Sie ist aber wahr." Kurt Gödel

IRak

Awatar użytkownika

Waleczny rodzic

Posty: 144


Rejestracja:
19-12-2006 10:41

Lokalizacja: Warszawa

Post 07-04-2008 18:18

Żunia pisze:Zejdżcie już z myszek, bo nas Dreptak naprawdę .... skarci.

Ja tak myślę, że przydałaby się taka odleeegła planeta, na którą moglibyśmy wysyłać tych, którzy są niereformowalni. Wyobrażcie sobie- jeden pstryk i pani XY znika w przestworzach.


Ok. nie ma myszek Witam wiec Nową Planetę w naszym układzie słonecznym.
Syn 11 lat ADHD, kot ADHD, mąż stoicki spokój a ja cóż - rasowy Skorpion
Lubię Was bo jesteście Fajni :)))))))))))))

Pluton

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Posty: 14


Rejestracja:
05-04-2008 21:16

Lokalizacja: Wielkopolska

Post 07-04-2008 20:09

Dziękuję Wam bardzo!! :D
Normalnie się wzruszyłem. Jest przynajmniej jedno normalne miejsce, gdzie mogę być nadal planetą :)
Nawet nie wiecie jakie to uczucie...
PoprzedniaNastępna

Wróć do Powitania



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.