Forum     Forum - powrót na pocztek forum Portal - powrót na ADHD.org.pl Office Bogdan Mizerski

instruktor teatralny

Moderator: Moderatorzy

agawi

Dama/Kawaler Brązowego Orderu ADHD

Post 13-04-2005 08:13

Tekściarz

Z wykształcenia jestem instruktorem teatralnym. Piszę przeróżne teksty na zamówienie i to jest moja największa pasja.
Wygrałam parę konkursów literackich i mam na swoim koncie dwie autorskie książki dla dzieci, za które nie dostałam jeszcze ani grosza.
Tak wygląda życie bezrobotnej mamy ADHDowca, która: JEST SŁAWNĄ PISARKĄ, ALE NIKT OPRÓCZ NIEJ O TYM NIE WIE...he, he

weczi

Awatar użytkownika

Dama/Kawaler Brylantowego Orderu ADHD

Post 13-04-2005 16:01

To ja mam propozycje - ułóż (tak po wolentariacku :P) jakis taki tekst dla ADHDowców...
Bartłomiej Weczera
www.ADHD.org.pl
bo razem łatwiej
weczi@o2.pl

fn_ghost

Post 13-04-2005 16:09

ja mam lepsza propozycje - powiedz mi gdzie albo najlepiej z jakiej ksiazki mozna sie nauczyc teoretycznych podstaw pisania senariusza? chodzi mi o taka "ramke formalna" :D

agawi

Post 13-04-2005 16:34

O kurczę, ale mnie dopadliście...
Jeśli chodzi o tekst dla ADH dowców, to zupełnie nie wiem jaki rodzaj tekstu Cię interesuje, do kogo ma być skierowany i w jakim celu? Bez tych podstawowych informacji nie mogę rozpocząć pisania czegokolwiek.
Mówiąc szczerze, najbardziej kocham twórcze pisanie, wymyślanie czegoś, a nie artykuły z zacięciem naukowym. Może kiedyś napiszę sztukę o ADHD i zagrają w niej aktorzy z ADHD? To całkiem niezły pomysł...
Co do instrukcji pisania scenariuszy, dobrej powieści, poezji itp. to jestem jak największym tego przeciwnikiem. Stawiam na żywioł, świeżą krew, indywidualne spojrzenie, oryginalność. Przyznaję, wiedza jest potrzebna.